Clary •3•

1.2K 104 16
                                    

Jace'i daha önce hiç bu kadar huzursuz görmemiştim. Alec'le konuşuyordu. Yanlarına gittim. "Mektupları aldıklarından nasıl emin olacağız "diye sordum. Alec yanıtladı "Zarflara yerleştirdiğimiz çipler mektupların ulaştığını gösteriyor. Şuan iki grupta yolda." Jace düşünceli bir şekilde kafa salladı. Bu aralar gerçekten çok dalgındı. "Şu ana kadarki en zorlu görevimiz bu olacak gibi duruyor. Lucifer'ın (cehennemin kralı olarak bilinir, bütün iblisleri kontrol edebilir) dünyaya indiğine inanamıyorum. Kayıtlarda en son böyle bir olay yaşandığında bunun 900 yıl önce olduğunu gördük. Olağanüstü olaylar olmuş. Tsunamiler,depremler o senelerde gölge avcıları nüfuslarının yarısından fazlasını kaybetmiş. Aynı şeyin yaşanmasına izin veremeyiz. " dedi Jace. Jace genelde durum ne kadar kötü olursa olsun olaya alaycılıkla yaklaşırdı. Bu sefer bunu yapmadığına göre belli ki olay gerçekten çok ciddiydi. Alec konusmayi devraldı "Ayrıca bu sefer Lucifer'ın yanında açıklayamadığımız bir varlık var. Daha önce böyle bir şey görmemiştim. Bütün kayıtları inceledim. Gölge Avcısı belgelerinde geçmiyor. Uzun bir sessizlik oldu. En sonunda sessizliği bozan kişi Jace'ti. "Hadi ama, şuan kafamızı etrafta en yakın gizemli kankasıyla ergen kızlar gibi dolaşan bir iblise mi takacağız. Aşağıda harika pizzalar yapan bir vampir pizzacisi var oraya gidelim." Gülümsedim. Alec bile birazcık tebessüm etti. "Izzy nerde?" diye sordum. Alec yüzünü buruşturdu. "Yemek yapıyor. Isabelle'in yemeklerini bilirsiniz mükemmeldirler." Bunun üzerine hepimiz gülmeye başladık. Izzy'nin yanına, mutfağa gittim gerçekten de mutfaktan iğrenç yemek kokular geliyordu. Burnumu tıkadım ve etrafa bakındım. Tam tahmin ettiğim gibi Izzy ordaydı."Isabelle napıyorsun?" diye sordum. Öğürmemek için müthiş bir çaba sarfediyordum. Izzy "Çorba yapıyorum ister misin?" diye sordu. Hemen yanına gittim ocağı kapattım ve onu kolundan çekiştirmeye başladım. Izzy "ne yapıyorsun?" diye itiraz etse de onu en sonunda mutfaktan çıkartabildim. "Pizzacıya gidiyoruz bugün istersen yemek yapma ." diye nazikçe söylemeye çalıştım. Izzy "Clary çorbanın iğrenç olduğunun farkındaydım, tam da dökmek üzereydim seninle dalga geçiyordum." diyince ikimiz de gülmeye başladık. Enstütü 'nün giriş bölümünde hepimiz buluştuk ve pizzaciya gittik. Yanımda oturan Jace iştahla pizzasini yemekteydi. "Bu eğer vampir pizzasiysa içinde ne olduğundan nasıl emin olabilirsin."dedim. Jace "Emin olmuyorum ,ama pizzanın tadı harika ,denemelisin. " dedi. Korka korka bir ısırık aldım. Tadı beklediğimden çok daha iyiydi. Izzy ve Alec'te kafalarını pizzaya gömmüşlerdi. Alec'e sordum. "Tahminen ne zaman gelecekler?" Alec elindeki alete baktı. "1. grup şuan tren istasyonunda çok garip devamlı hareket ediyorlar, sanki bir şeyle savaşır gibi. Daha da garibi 2.grup havada gözüküyor, bunu nasıl yaptıklarını bilmiyorum ama havadalar işte "dedi. Tamam anlamında başımı salladım. Enstütü'ye döndük. Saat geç olmuştu ve yarın erkenden kalkmamız gerekiyordu. Hepimiz Enstütü'ye varır varmaz kendimizi odalarımıza attık. Hemen uykuya daldım. Bu gece kabus görmemeyi umuyordum. Haftalardır her uyuyuşumda gördüğüm kabus benim korkulu rüyam hâline gelmişti. Bu sefer de şanslı günümde değildim ve korku dolu kâbusu görmeye başladım. Jace ,Jaceee diye bağırıyordum. Karşımda duruyordu. Yanıyordu. Iplerle her yerinden bir demire bağlanmıştı. Kurtulmaya çabalıyor ama başaramıyordu. Ona ulaşmaya çalışıyordum ama bir güç beni geri itiyordu. Ağlıyordum, bağırıyordum. Hiçbiri fayda etmiyordu. En sonunda Jace çırpınmayi bıraktı dudaklarından son bir sessiz kelime döküldü " Seni seviyorum Clary." Çığlık çığlığa ve ağlayarak uyandım. Rüyalar her seferinde daha da kötülesiyordu. Jace içeri daldı. "Bağırdığını duydum. Sen iyi misin?" dedi ve halimi gördü . Yanıma geldi. Titriyordum. Bana sarıldı "Bana her şeyi anlatabilirsin Clary."dedi ve alnımdan öptü. Sesimin titremesine engel olamadan haftalardır gördüğüm rüyaları anlattım. Başımı omzuna yasladım. Bir koluyla bana sarıldı ve kulağıma fısıldadı " Bir yere gitmiyorum. Yanındayım, korkma. " ve en sonda hepsinden kısık sesle söylediği bir cümle: " Seni seviyorum Clary." Haftalardır ilk defa rahat, kabussuz bir uyku çektim.
~star

Kronos ve Lucifer Yıkım Birlikleri: Kahramanlar BirleşiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin