Hepimiz şok geçirmiştik. "A-arkadaşlarımız. Melez Kampı'na gitmeliyiz." Hermione de konuştu: "Hayır Ginny tehlikede Hogwarts'a gitmeliyiz." dedi. Clary "Peki ya enstitü???" diye sordu. Percy başını iki yana salladı. "Ayrılmamızı istiyorlar amaçları bu." Yutkundu. "Sadece bir yere gidebiliriz. Birbirimizden ayrılmamamız lazım." Kavga çıkma ihtimali yüksek bir sorunla karşı karşıyaydık. "Bence önce melez kampından birilerine İris mesajı yollayalım. " dedi Nico. Ardından ana caddedeki çeşmenin oraya gittik. Nico çeşmeye bir drahmi attı ve "Tanrıça İris. Bu drahmiyi kabul et." Ardından ekledi. "Melez Kampı, Will Solace. (İris mesajı nasıl yollanıyordu tam hatırlayamadım, saçmaladıysam kusura bakmayın jsjsjsjjsj) Will'in görüntüsü sisli bir şekilde önümüzde belirdi. Apollo kulübesindeydi, yaralılara bakıyordu. Nico seslendi "Will..." Will hemen arkasını döndü. Yüzünde hafif bir sıyrık vardı. "Nico haberi aldınız galiba." Will'in devamlı güldüğünü gördüğüm yüz asıktı. Annabeth korkarak sordu "Ölen var mı?" Will başını salladı. "3 kişi... 2'si Nemesis kulübesinden 1 tanesi Hephaistos'un kızı. Durumu ağır olanlar var. Piper kötü yaralandı. Jason başından ayrılmıyor. Bir de Travis ve Clarisse." Annabeth'in gözleri dolmuştu ama ağlamıyordu. Çok güçlü bir kızdı. "P-piper mı?" Bunu söylerken sesi titredi. "Jason orada mı?" Will birine işaret ediyormuş gibi bir hareket yaptı ve Jason yanına geldi. Gözleri morarmıştı, saçları dağınıktı. Buna rağmen yaralı durmuyordu. "Jason sen iyi misin?" diye endişeyle sordum. Jason: "Ben iyiyim ama Piper..." Percy sordu: "Peki ya Roma Kampı?? " Jason cevapladı: "Oraya saldırı olmamış fakat Reyna'ya haber verdim. Olası bir savaş için hazırda bekliyorlar. Ayrıca Leo'nun yeni icatlarından biri olan Bombalar Sökmez Bana ,neden bu adı koydu hiç bilmiyorum o yüzden sormayın, sayesinde olası bir hava saldırısı tehtidini anlayabiliyoruz. Melez Kampı bombalanmadan 10dk önce Leo'nun icadı uyarı verdi. Önce arıza yaptı falan sandık ama biraz olsun hazırlanmayı başardık. Ölen kişi sayısı daha fazla olabilirdi." "Oraya gelmemizi gerektirecek bir durum var mı?" diye sordum. Jason: "Şuan için hayır. Göreve gittiğiniz bilgisi Melez Kampı'na geldi. Bize ihtiyacınız olursa buradayız. Tabi önceliğim Piper..." Percy başını tamam anlamında salladı. Nico "Will seni seviyorum. " diyip hemen sisi eliyle dağıttı. Will'in şaşkın yüzünü bir kaç saniyeliğine görebildik. Gülümsedim. Harry, Jace'e sordu: "Enstitü boş muydu?" Jace " Evet bizim dışımızda hiç kimse yoktu fakat belgeler, kütüphane..." Clary Jace'e katılmıyor gibiydi. "Belgeleri sonra düşünelim. Bence nereye gitmemiz gerektiği çok açık." Herkes başını salladı. Nico "Ben Melez Kampı'na dönüyorum. Orada bana ihtiyaçları olabilir." dedi. Percy , Nico'nun itiraz etmesine izin vermeden ona sarıldı. Nico önce şaşırdı fakat sonra o da Percy'ye sarıldı. Hepimiz ona el salladık. "Görüşürüz." diyip çeşmenin gölgesine atladı ve ortadan kayboldu. Uzun bir süredir bir şey söylemeyen Izzy "Buradan Hogwarts'a nasıl gideceğiz?" diye sordu. Hermione: "Orası biraz uzak. Yani aslında baya uzak. Başka bir yol bulmalıyız. Bu şekilde ancak 4-5 saate oraya varırız. Çok geç kalmış oluruz." Gölge Avcılarının hepsi nedensizce Clary'ye baktı. Clary yapması gerekeni anlamış gibi başını salladı. "Bir portal açabilirim. Hogwarts tam olarak nerede ?" Hermione bunu söylemekten sıkılmış gibi bir ifade takındı. "Hogwarts'a hiçbir dış güçle girilemez ama Hogwarts'ın yakınına portal açabilirsin. " dedi ve ardından portalı açması gereken en uygun yeri söyledi. Clary başını salladı ve etrafına bakındı. "Duvar, ağaç gibi mührü çizebileceğim bir yer var mı?" Alec ilerideki ağacı işaret etti. Ağaca doğru yürüdük. Clary stelini çıkardı ve ağaca şekiller çizmeye başladı. Sanki stelin dokunduğu yerden siyah damarlar şeklinde çizgiler çıkıyordu ve bir bütünü oluşturuyorlardı. Mühür tamamlandığında ağaçda bir portal açılmıştı. Percy portala doğru adım attı. Tam portala girerken Jace onu son anda tuttu ve geri çekti. "Portala nereye gideceğini bilmeden giremezsin. Kaybolursun. Eğer şanslıysan canlı çıkarsın." Percy şaşkınlıkla Jace'e baktı ve az kalsın yapmak üzere olduğu şeyi anladı. "Teşekkürler." dedi. "Peki portaldan nasıl geçeceğiz. Alec yanıtladı:" Ron, Harry ve Hermione bize yardımcı olacak." Ardından ufak bir hesap yapıyomuş gibi hafifçe yüzünü buruşturdu. "Harry, Hermione ve Ron'un her biriyle ikişer kişi portala girecek fakat bir grupta 4 kişi olacak." Jace alayla ellerini çırptı."Matematiğin iyiymiş. Tabi kimin parabatai'yı?" Alec de gülümseyerek karşılık verdi. Parabatai bağını hiçbir zaman anlayabileceğimi düşünemiyordum. Birbirlerine kardeşten bile daha yakındılar ama bu yaķınlık aşk değildi. "O zaman kim kiminle gidiyor?" Alec: " Percy, Annabeth ve Ja... yok Izzy Hermione'yle gitsin. Clary ve Jace Harry'le gitsin ben ve Thalia'da Ron'la gideriz. Alec, Jace ve Hermione arasındaki olay yaşanırken orada olmasa da aralarındaki gerginliği anlamıştı. Hermione ve Jace'i aynı grupla göndermemeye özen gösterdiğini farkettim. Percy, Annabeth, Izzy ve Hermione el ele tutuştu. Izzy "Sıkı durun." dedi ve birbirlerine yapışmış bir şekilde portala girdiler. Daha sonra Clary,Jace ve Harry'de aynı şekilde portaldan geçtiler sıra bize gelmişti. Alec'in elini tuttum o da Ron'unkini tuttu. "Portaldan geçerken gitmemiz gereken yeri hayal etmen yeterli." dedi Alec. Sonra birlikte portaldan geçtik. Başım dönmüş bir şekilde portaldan çıktım az kalsın düşüyordum fakat Alec beni yakaladı. Ron o kadar da şanslı değildi. Yere yığıldı. Diğerlerinin de orada olduğu görünce rahatladım. Bulunduğumuz yerden Hogwarts binası gözüküyordu. Ron sordu: "Ginny'nin yolladığı mesajda içerinin istila edildiğini gördük. Nasıl içeri gireceğiz?" Harry, Ginny'nin mesajından beri pek konuşmamıştı. "Hagrid'in evine çıkan bir geçit var. Oradan girebiliriz." Harry'yi takip ediyorduk ki biri beni kendine doğru çekip ağzımı kapadı. Dirseğimi yüzüne geçirdim adam yere yığıldı. Diğerleri de aynı durumdaydı ama onlar da kurtulmayı başarmışlardı. Harry "Hadi daha hızlı olmalıyız." dedi ve koşmaya başladık. Önümüze bir duvar çıktı. Harry konuştu: "Bunun burada olmaması gerekiy..." Konuşmasını tamamlayamadı çünkü duvarlardan bir gaz yayılmaya başladı arkamıza döndük fakat orası da duvarla kapatılmıştı. Başım dönmeye başladı. Herkes aynı durumdaydı bir tek Clary ve Jace etkilenmemiş gözüküyordu. Daha fazla dayanamadım ve yere yığıldım. Gerisi karanlık...
~starÖnemli: EĞER APOLLO'NUN GÖREVLERİ 3. KİTAP SPOILERI YEMEK ISTEMIYORSANIZ YILDIZLARIN ARASINDAKİ BÖLÜMÜ OKUMAYIN!!!!!!!!
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Merhaba burayı okuyorsanız bu son şansınız. Eğer kitabı okumadıysanız spoiler yemek üzeresiniz.Demek kitabı okudunuz veya spoiler sevenlerdensiniz. Neyse , hikayede Jason'ı ölmemiş ve Piper'la ayrılmamış gibi yazmaya karar verdik. Jason benim gerçekten bir çoğunun aksine sevdiğim bir karakterdi ve ölmesine üzüldüm. Hikayede onu ölü olarak yazmamamızın nedeni ise kitabı okumayanlar için spoiler kaynağı olmak istemememiz 💜💜
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kronos ve Lucifer Yıkım Birlikleri: Kahramanlar Birleşiyor
FanfictionPercy Jackson, Ölümcül Oyuncaklar ve Harry Potter karakterleri birleşiyor. Hepsinin tek bir amacı var, o da Kronos'u yenmek. Zaman Titanı artık daha güçlü ve bu sefer yalnız değil. Kahramanlarımız çıkacakları bu zorlu görevde başarılı olabilecekler...