Jace'in Hermione'ye göz kırptığını görmüştüm ama bence bunu kötü bir niyetle yapmamıştı. Clary'ye nasıl baktığını görmüştüm. Ona asla böyle bir şey yapmazdı. Bazenleri içten içe birbirini seven, sevgilisiyle büyük aşklar yaşayanları kıskanıyordum. Biliyorum, bunu yapmamam gerekiyor çünkü artık Artemis'in avcısıyım. Avcı olmayı çok seviyordum ve bununla gurur duyuyordum ama bir parçam keşke avcı olmasaydım diyor. Hayatımda sadece bir kere aşık oldum. O kişide Luke'tu. O gittikten sonra başka birine aşık olmak bana suç gibi gelmeye başlamıştı. Bu yüzden avcılara katıldım. Şuan avcı olmasaydım bile bir erkekle yakınlaşmazdım zaten. Luke'un hatrına... Ben bunları düşünürken Alec'i bir arabaya bindirip götürdüklerini gördüm. Percy ve Annabeth de şaşkındı. Ron çok sinirli gözüküyordu ve Harry onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Percy ve Annabeth 'in yanına gittim. Hepimiz ayakta öylece dikiliyorduk ve kimse gelmiyordu. Bende Clary ve Jace 'in gelmesini beklemek için kütüphaneye gitmemizi önerdim. Tam herkes kabul etmişti ki. Jace koşarak içeri daldı. "Alec?!" diye bağırıyordu. Alec'in durumunu nasıl öğrenmişti ki? Clary arkadan Jace'in omzunu tuttu ve "Jace ne oldu? Bir şey mi hissettin?"dedi. "Clary, Alec kötü durumda hissedebiliyorum."dedi. Hermione ve Annabeth Jace'e durumu anlattı. Jace "Bende yanına gidiyorum." dedi ama Clary onu durdurdu. "Jace Izzy zaten Alec'in yanında şuan oraya gidemeyiz. Diğerleri ne olacak? Bu çok önemli bir görev. " Jace hüzünlü bir sesle "Alec'ten önemli değil "dedi. Clary ona sarıldı. Jace'in gözünden bir damla yaşın süzüldüğünü gördüm. Percy de Jace'in yanına gitmişti ve onu teselli ediyordu. Burada arkadaşlık bağlarını en iyi anlayabilecek birisi varsa o da Percy'ydi. Jace sakinleştiğinde hepimiz kütüphaneye geçtik. Jace bizi nasıl bulduklarını, Lucifer 'ın uyanışını, yanındaki gizli müttefikini anlatıyordu ki Percy heyecanla ayağa kalktı. "Uzun süredir rüyalar görüyorum 2 senedir görmediğim rüyalar. Kronos kulağıma fısıldıyor . "Geçen sefer şanslıydın bu sefer öyle olmayacak." O müttefik Kronos. Thalia babasının bile korkmuş göründüğünü söylemişti. Tanrılar biliyor, hepsi çağresizler. "Annabeth de konuşmaya katıldı. "Bu rüyalardan neden bana bahsetmedin?" Annabeth'e katılıyordum. "Percy bu önemli. " Percy yanıtladı. "Biz melezler devamlı böyle rüyalar görürürüz önemli olduğunu düşünmemiştim. " Harry ve Ron ne olduğunu anlamamış bir şekilde birbirine bakıyordu. Onların aksine Hermione her şeyi anlamıştı ve dehşete düşmüş gözüküyordu. Ron sordu "Bu Lucifer ve Kronos denen adamlar kim oluyor. " Hermione Ron'a kızdı. "Ron hiç mi kitap okumuyorsun. Lucifer cehennemin kralıdır. Kronos ise zaman titanıdır. İkiside tanrısal güçte yaratıklar. Voldemort onların yanında kedi yavrusu gibi kalır." Harry son kısma kadar konuşmayı umursamamış gözüküyordu ama son cümleyi duyunca o bile korkmuş gözüktü. Merak ettiğim bir şey vardı sormaya karar verdim:"Bütün bu meseleleri anlıyorum fakat onları nasıl yeneceğiz? Kronos'u yenmek için bile çok büyük kayıplar vermiştik. Hepimiz neredeyse ölüyorduk. Bir de şimdi yanında cehennemin kralı var." Jace ve Clary şaşırmış göründü. Clary şaşkınlıkla sordu: "Siz Kronos'la savaştınız ve onu yendiniz mi?" Percy gururla yanıtladı. "Evet ama hiç kolay olmadı daha tam gücüne ulaşmamıştı. Olimposluları yok etmeye çalışıyordu. 2 sene önceki yazı hatırlayın. Büyük bir hortum olmuştu. Tanrılar ve tanrıçalar birleşse bile babamın yardımı olmadan Tayfun'u yenemezlerdi." Annabeth ve ben onaylar but ifadeyle diğerlerine baktık. "Bir plânınız var mı? " diye sordum. Jace kafasını salladı ve bize ölümcül oyuncaklardan bahsetti. " Ölümcül oyuncaklardan şuan sadece kılıcı kullanabiliriz. Planımız 3 tane ilâhi silahın güçlerini birleştirip tek bir silah yapmak. Lucifer 'ı ve Kronos'u tek bir çizikle bile yok edebilecek bir silah. Cehennem Ateşi hala bende olsaydı çok işimize yarardı fakat Jonathan'ı yenmek için kullanmamız gerekti. "Ardından Clary'nin babası Valentine'dan, çocukları üzerinde yaptığı deneylerden, kardeş olduklarını sandıklarında duydukları kederden bahsettiler. Daha sonra herkes kendi hayat hikayesini anlattı. Percy ve Annabeth Kronos'tan, verdikleri kayıplardan, Luke'tan ,Gaia'dan ve Tartarus'a düşmelerinden bahsettiler. Tartarus'tan bahsetmeye başladıklarında Annabeth'in sesi titredi ve Percy ona sarıldı. "Eğer birlikte olmasaydık oradan canlı çıkarmamız imkansızdı "diye sözünü tamamladı Percy. Daha sonra Harry, Ron ve Hermione'de Hogwarst'dan, Voldemort'la savaşlarından bahsetti. Sıra bana geldiğinde bende avcılarla yaşadıklarımdan ve avcıların yaşlanmaya başladıklarından söz ettim. Tam bunları anlatırken bir anda kendimi tutamayıp şaşkınlık dolu bir sesle bağırdım "Kronos! Avcıların yaşlanmasının sebebi o, zaman titanı olduğu için bunu yapabiliyor. Bu sefer gerçekten çok güçlenmiş olmalı. " Percy konuştu "Benim bir planım var ama sizi tehlikeye atmak istemiyorum. Bunu sadece ben yapmalıyım. Daha önce başardım,yine başarabilirim. Styx nehrine yeniden giriyorum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kronos ve Lucifer Yıkım Birlikleri: Kahramanlar Birleşiyor
FanfictionPercy Jackson, Ölümcül Oyuncaklar ve Harry Potter karakterleri birleşiyor. Hepsinin tek bir amacı var, o da Kronos'u yenmek. Zaman Titanı artık daha güçlü ve bu sefer yalnız değil. Kahramanlarımız çıkacakları bu zorlu görevde başarılı olabilecekler...