Připadám si jako hadrová panenka. Co řeknou jiní musím udělat. Po našem „posunutí" vzahu s Yoongim z něj vypadlo, že pro mě přijel, aby mě mohl jakýmkoliv způsobem mohl dovléct zpět do Koreje.
A tak právě letím s Yoongim zpět. Netuším proč to dělám, jen vím, že život bez Yoongiho už nezvládnu.„Jani, mohla bys prosím jet napřed? Potřebuju něco zařídit." Vyleze najednou z Yoongiho na letišti v Soulu. Já mu jen kývnu, že nevadí, ale pravda je opakem. On se usměje a nechává mě samu.
Vyjdu z haly a hned si snažím chytnout taxi. Na třetí pokus se mi to daří a já svou lámavou korejštinou řeknu adresu.
Nikdy si nezvyknu na tu dopravu a šílené pravidla. Tak raději zavírám oči a snažím se to překousnout.
Ale to mi nevydrží dlouho, blížíme se středu města a já zpozorním, protože uslyším troubení.
Kouknu na řidiče a ten má skloněnou hlavu.
„Pane!" Zakřičím a snažím se jím zacloumat. Žádná odpověď. Asi usnul nebo něco! Rychle si rozepnu pás a snažím se dosáhnout na pedály, což se mi nedaří.
Já umřu. Proběhne mi hlavou.
Nesmím...
Blížíme se do křižovatky. Zelená... Dobrý
Ještě jednou zalomcuji s řidičem, ale je to marné.
Podívám se před sebe. Sakra... Červená...
Musím... Zatroubit.
Natahuju se, ale je to moc daleko.
A najednou z pravé strany ucítím náraz. Naše auto se překlápí.
Slyším jen skřípání brzd a nejaké hlasy.
Pomoc! Snažím se zakřičet, ale nejde to. Nemám sílu.
Před smrtí se vám má promítnout celý život... Jedinné na co já můžu myslet je Yoongi. Takže právě umírám?
Ležím divně pokroucená na střeše auta, ale to je to poslední co mě zajímá.
Cítím pach krve a benzinu.
Aspoň to bude rychlé, řeknu si a zavírám oči, které jsou jako z olova.
ČTEŠ
Save BTS [CZ] ✔
FanfictionUž je tomu pár měsíců co se slavná Kpopová skupina BTS rozpadla. Náhodou jsem pár členů potkala v Praze a co lepšího mě mohlo napadnout než je zkusit dát zpátky dohromady a tak začal můj nový příběh po boku BTS. JEDNÁ SE POUZE O FIKCI!!!