15.Bölüm (Dinlenme)

1.3K 163 92
                                    

LUCY

Natsu'yu barfiks çekerken izlemek dudağımı ısırmama neden olduysa da tekrar önümdeki kağıda odaklanıp yeni tasarımlar çizmeye dönmüştüm.

Onu izleyerek çizmek gerçekten ilham vericiydi ve de biraz heyecanlandırıcı. İnsanın mükemmel bir modeli olunca kolayca aklını işine vermesi çok zor oluyordu. Özellikle o model size gülümsüyorsa ve gülümsemesi çok güzelse...

"Kolların ağrımadı mı senin?"

Demiri bırakıp yanıma gelmişti ve arkasını kemirdiğim kalemi dudaklarımdan çekip "Dudaklarına benim dudaklarımdan başka bir şey koymaktan vazgeçmelisin." demişti hafif bir gülümsemeyle.

"Neden?" Omuz silktim. Alnıma küçük bir fiske vurup "Çünkü ağzın tahta kokuyor." demişti ben somurturken. "Kendimi pinokyoyla öpüşüyor gibi hissediyorum."

"Çok kötüsün." Kafamı yana çevirip "O zaman öpme beni sen de." dedim sanki bu mümkünmüş gibi. Zaten bunu dememle çenemde bir el hissetmem bir olmuştı.

Yana çevirdiğim kafamı kendine çevirip bana küçük bir öpücük verdikten sonra "Yeni tasarımların nasıl gidiyor?" diye sordu. "Odamda rahat çalışamıyorsan, burda kalmak zorunda değilsin."

"Hayır, aksine çok daha rahat çalışıyorum. Hem modelim de gözümün önünde olduğu için içim açılıyor, ilham perilerim barfiks çeken modelimi görmezden gelemeyecek kadar memnun."

Ben kalemin arkasını tekrar ısırırken o gülüp "Bunu sesli söylediğinin farkında mısın?" diye sormuştu. Donmuş bir suratla "Eh." dedim. "Cümlenin yarısından sonra her şey için çok geçti."

Onu süzdüğümü fark edip utançla kafasını önüne eğmişti kısa bir süreliğine. Sonra da gülümseyerek ellerini sandalyemin iki yanına koymuştu.

"Artık bana gerçekten ücret ödemeye başlamalısın, hem modelliğini yapıyorum hem de fan servisliğini."

Gülen yüzünü elimle yana ittirirken "Olmaz." dedim. "Ücretini karşılayacak kadar param yok, gönüllü hizmet vermeyeceksen başkasını bulurum."

"Gönüllü hizmet mi?" Isırmaya kalkınca elimi suratından çekmek zorunda kalmıştım. "Nesin sen vampir mi?"

"Ah, istersen o da olabilirim." Göz kırpıp "Gönüllü hizmet sonuçta." demişti o da beni süzerek.

"Bak gördün mü? Her şey karşılıklı, ben de sana fan servislik yapıyorum." Boynunu kıtlarırken "Ah, evet." demişti. "Ben de tam etek senin kendi tasarımın mı diye soracaktım, gözümü alamıyorum da."

Tek kaşımı kaldırıp "Eteğimden mi yoksa bacaklarımdan mı?" diye sordum. "Çok kabasın!" Demişti çok ikna edici bir surat ifadesiyle. "Ben bir beyefendiyim asla öyle şeyler yapmam."

"Peki." Derken bacak bacak üstüne attığımda terlemeye başladığını gördüm. Onun benimle eğlendiği gibi onunla eğleniyor olmak eğlenceliydi.

"Siz iyi misiniz, beyefendi?" Diye sorduğumda "Burası fazla sıcak oldu sanki, camı falan mı açsak?" diye sormuştu üzerinde bir şey olmadığı halde yakasını çekiştirmeye çalışarak.

Ben de şakayı bırakıp "Terlisin, hasta olursun." dediğimde gülerek "Sen nasıl istersen öyle olsun, anne." demişti o da.

Arkaya doğru ilerlediğini görünceyse sözüme rağmen camı açacağını düşünüp "Nereye gidiyorsun?" diye sordum biraz sert bir tonla. Şaşkın bir suratla içerdeki kapıyı işaret edip "Aa, duşa..." demişti neden sesimi yükselttiğimi anlamayarak.

Rüya Kapanı (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin