Ostatní jsou ti ukradení

611 29 0
                                    

Tobě bych nikdy neublížila, Nolane," zafuněla jsem, „ale vyřiď ostatním jednu věc." Přistoupila jsem až úplně k němu, takže jsem musela zvednout hlavu. Byl vyšší než já, „aby si na mě dávali bacha."

„Ahoj, to jsem zase já. Já... nechápu, proč mi nechceš zavolat zpátky, možná si myslíš, že mě tím trestáš. Ale tohle už je moc dlouho, je... Je to moc a nejde tady o nás. Něco se s lidmi tady v Beacon Hills děje. Já jenom... Já-já... jenom potřebuju vědět, že jste tam všichni v pořádku, takže mohla bys mi prosím zavolat? Prosím! Jeden hovor, to je všechno, co po tobě chci. A jestli mi nemůžeš zavolat zpátky, tak... Stejně nějak dostanu odpověď. To znamená, že za vámi osobně přijdu, jestli mi nezavoláš. Přijdu tam, takže si zkus... zkus si zapamatovat, že je to i moje smečka."
Hlasová zpráva, již jsme poslouchali už po několikáté, opět skončila. Liam vzal tlačítkový telefon, jenž zprávu obsahoval a zavřel ho. Byli jsme na veterině. Scott se opíral o jeden stůl, Mason o druhý, Theo o dveře a já o stěnu vedle nich.
„To jste vzali té mrtvole z lesa?" zeptal se Theo a otočil se směrem ke klukům. Vyděšeně jsem se na něj podívala. Zase mi něco uniklo.
„To Malia," odpověděl Liam.
„Bylo tam šest mrtvol a jedna z nich neměla obličej," vysvětloval Scott.
„Dobře," Theo se odtrhnul od dveří úplně a přistoupil k pultu, „myslíš, že volala ta bez obličeje?"
„Možná," Scott si pohrával s telefonem.
„To samé se stalo Aaronovi," vložil se do toho Mason, „převzalo to jeho tělo a prakticky mu to ukradlo obličej a DNA. Ať už je ta žena kdokoliv, mohla by být druhou půlkou Anuk-ite."
„Což znamená, že je jenom jedna půlka problému," ujasňoval nahlas Theo, „o té druhé už víme, to je Aaron."
„Jenomže o tom nevíme, kde je," odporoval Liam.
„Fajn," nevzdal to Theo. Že ho to bavilo, „počkej. Nemáme obě části držet od sebe? Jestli víme o jedné půlce, Aaronovi, tak pojďme po něm."
Pořád jsem se k nim neotočila. Bylo hezké, že se Theo snažil. Jeho nápad dokonce dával smysl. Jenomže mně bylo víc než jasné, co bude následovat.
Můj předpoklad přeměnil v realitu Mason: „Ne, že bych s Theem souhlasil, ale přijde mi snažší hledat Aarona než hlas na záznamníku."
„To je souhlasení s Theem," nelíbilo se Liamovi.
„Jo," obhajoval se Mason, „ale řekl jsem si, že tě na to předem trochu připravím."
„Vážně nikdo z vás nepřizná, že mám pravdu?" vyjádřil se Theo.
„Ne," zamrmlal Liam, „jenom se nám to nelíbí."
„Jenom slepý by bojoval s Anuk-ite," prohodila jsem ledabyle.
„Možná máme pravdu všichni a měli bychom hledat oba," rozhodnul Scotte. Díky ti, Bože, za to, že Scott si nechce pokazit svou pověst pravé alfy, „Aarona i tu ženu ze záznamníku. A když spolu vy dva souhlasíte..."
„Počkej," ujišťoval se křivě Mason, „jakože já a..."
„On?" dopověděl Theo.
„Jo," potvrdil Scott, „vy dva najděte Aarona.
„Snad vy tři, ne?" ozvala jsem se konečně taky a stoupla si vedle Thea. Liam jenom obrátil oči v sloup. Moc dobře totiž věděl, co bude následovat. Mně to v tu chvíli nedošlo.
„Zapomeň," otočil se ke mně Theo.
„A co si jako myslíš, že budu dělat?"
„Pojedeš zpátky do New Yorku."
„Cože?"
„Mio," ozvala se naše pravá alfa, „bude to tak nejlepší..."
„Počkej," prohlédla jsem si všechny v místnosti, „vy jste se na mně domluvili?"
„Mio..."
„Scotte, já nikam nejdu. Navždycky součástí smečky. Pamatuješ?"
„Nezůstaneš tady," ujal se slova Theo.
„Čí to byl nápad?" rozhlédla jsem se po všech a poslouchala tlukoty jejich srdcí. Jenomže, co z toho. Masonův tep byl sice rychlý, jeho srdce však takhle bilo celou dobu. A ti tři byli vlkodlaci. Uměli své tepy zklidnit.
„Mio, je to tu nebezpečné," snažil se mě uklidnit Liam.
To mě však rozčílilo ještě víc: „A? Kdy byl život v Beacon Hills procházka růžovou zahradou? Pokud sis toho nevšiml, poslední rok jsem v nebezpečí tak trochu pořád."
„A proto bys měla jet zpátky do New Yorku," klidnil situaci Scott, „sama jsi mi to říkala. Sama jsi mi říkala, že jsi začala nový život. Že jsi konečně šťastná. Že jsi s nadpřirozenem skončila."
„To jo, ale-"
„Mio..." Theo ke mně přistoupil o krok blíž, takže jsme na sobě byli prakticky nalepení. Sklonil ke mně hlavu, protože byl vyšší a chytnul mě za ruku, „prosím..."
„Theo, miluju tě. Ale jsou věci, které pro tebe prostě udělat nemůžu."
„A pro nás?" vložil se do toho Mason. Naklonila jsem se přes Thea a podívala se na Liamova nejlepšího přítele. Potom jsem se se slzami v očích podívala i na Scotta a Liama. Mrkla jsem. Slza za sebou nechávala mokrou stopu. Než stačila opustit můj obličej úplně, Theo přiložil svou dlaň na mou tvář a palcem mi slzu setřel. Skočila jsem mu kolem krku. On mě chytnul kolem pasu.
„Dávej na sebe pozor," zavzlykala jsem. Odtáhla jsem se a aniž bych se na kohokoliv z nich podívala, zmizela jsem pryč.

Jsem ráda, že jsi zpátky |2| (Theo Raeken FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat