Elimde olmayan nedenlerden bölüm silinmiş ☹☹☹ kullanıcıdan bahset
Sabah yatakta gerinen Almina ayakta dikilen kocasını görünce eli ile damağını kaldırdı. Adam üzerine sadece bir havlu sarmıştı. Göğüs kısmı da ıslaktı.
"Ay Bismillah. Ödüm koptu. Ne oluyor Başar? Üstelik neden çıplaksın?" dedi yüzünü buruşturarak. -Şuan adamın üstüne atlayıp, o damlacıkları dili ile kurutmak için ölüyordu.Başar gözlerini kıstı. "Bir şey olmadı mı?"
-Neler olduğunu bir bilsen. Zelzele, sel, deprem, çığ, su çiçeği, kızamık, derinden kasılmalar of! of... ne ararsan var.
"Ne gibi bir şey?" dedi düşüncelerini fark ettirmemeye çalışarak. Ama adamın karın kasları da görünmeyecek gibi değildi maşallah. Canı baklava çekmişti, ondandı ondan.Başar dudağını büzdü, "Ne bileyim bacak aranda bir karıncalanma, midende bir kelebek uçuşu gibi?" ellerini oynatarak konuşmuştu.
-Ne kelebeği, ne karıncası gözünü seveyim. Gözünde kendini neden bir böcek, bir tırtıl kadar küçümsüyorsun. Fil oturdu içime fil! Deve hödüğü gibi kabardı bir yerlerim. Sular seller maşallah. Of Başar of!
Almina yataktan sinirle kalktı, çünkü bu manzaraya dayanamıyordu. Üstelik kendi tombik olmak üzereyken."Ne saçmalıyorsun Başar ya sabah sabah, yok karınca yok kelebek? Belgesel mi çekiyoruz burada?"
Başar sinirle kadına yaklaştı, "İnan bana belgeseldeki hayvanlar daha şanslı. En azından hazır mı hamile mi ister mi diye düşünmeden dalıyor kadınına."
-Şuan işte aynı dilden konuşuyoruz. Dal bana, diyesim var yemin ederim.
Almina anlamamış gibi yapıp, adama baktı, "Ne istiyorsun adam açıkça desene?"
Başar içinde kalan son dayanma gücü ile bağırdı, "Ya sevişmek istiyorum Almina bunun nesini anlamadın günlerdir?"-Ben de beni becer diyorum, aynı şeyi istiyoruz işte.
Almina yutkundu, "Ama kadınlar hamilelikte isteksiz olurlarmış." -Tövbe de içinden çarpılacaksın.
"Kim demişse halt yemiş. Ben istekli yaparım seni."
"Ama ya bebişe bir şey olursa?" -Komiğim ya.
"Ne olacak canım?""Daha küçük sonuçta. Barbunya tanesi kadar. Hadi sen içime girdiğinde o da aradan düşerse."
Adam yüzünü buruşturdu. "Almina istemiyor musun beni?" bu söz ağzından çıktığı an yüreğine bir bıçak saplanmıştı adamın. Kadının cevabı onun için önemliydi.-Dürüst ol Almina, onu istiyorsun bebeğim, yapabilirsin.
"O gece her şeyiyle çok güzeldi Başar. İlk olmasına rağmen mükemmeldi. Unutulmazdı."
"O zaman sorun ne?" dedi adam kızın yanağını okşayarak.-Sorun sen ve şu inanılmaz vücudun ve tabiki benim tombik göbeğim.
"Kilo aldım biraz."
Başar'ın kaşları çatıldı. "Anlamadım. Bununla bizim ilişkimizle ne alakası var?""Of aşkım anla işte. Kilo aldım ve beni beğenmemenden korkuyorum. Şu taşlığına baksana. Hatta taşlıktan meteora terfi etmişsin. Maşallah."
Başar gülümsedi ve kızı kollarına aldı. "Oy ömrüme gelen goncam, bahçemde açan çiçeğim, baharım, her şeyim. Sen benden bu yüzden mi kaçıyorsun?"
"Evet. Ya beğenmezsen beni?"Başar başını sağa sola salladı, "Yok öyle bir şey, yok öyle bir dünya." Kızın dudaklarını yavaşça öpmeye başladı. Üzerindeki geceliğin kollarını yavaşça indirdi.
"Çok güzelsin Almina. Aklımın da ruhumun da kalbimin de tek durağı senin gözlerin, senin aşkın ve bu adamın sefil hali senin eserin.""Seni seviyorum aşkım," dedi kadın adama karşılık verirken. Kadın sözünü bitirir bitirmez onu yatağa yatırdı. Geceliği alttan çekti ve kendi üzerindeki havluyu bir kenara attı.
“Demek bir şey hissetmedin ha?”
“Arkadan elimi çapraz yaptım ki,” dedi gülerek.
“Demek içinde kelebekler uçuşmadı.”
“Ne kelebeği, filler sirtaki yaptı.”
Adam kahkaha attıktan sonra kızın boynuna gömdü dudaklarını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT - İKİNCİ ŞANS SERİSİ I - FİNAL
RomanceArın... Eşini kaybettiği an, hayatını da kaybetmişti. Ne bunalıma giren kızını görüyordu gözleri, ne de hasta annesini... O çok sevdiği mesleği- öğretmenliği bile bırakmıştı. Hayat onun için çıkmaz bir sokaktı ve o yalnızca ölmeyi bekliyordu. Miray...