Arın bütün gece bir sağa bir sola dönüp duruyordu. Kızın deli yatışı onu çıldırtıyordu. Balık gibi kıpır kıpır durmuyordu. Açılmadık bir yeri kalmamıştı. Eli ile yüzünü sıvazladı ve yataktan hızla kalktı. Uyumamış olsa bilerek yaptığını düşünecekti. Ama kesinlikle uyuyordu. Pencerenin önüne gidip, camı açıp, derin derin nefesler aldı. Ama arkasını döndüğü an, yumruklarını sıktı. Çünkü kız karın üstü yatmıştı ve giyecek başka bir şeyi yokmuş gibi minicik siyah bir tanga giymişti. Lanet olsun neredeydi mikili tatlı iç çamaşırı bu kızın?
"Beni çıldırtacak ya? Sonra da adım tacizciye çıkacak. Karısını izleyerek boşalan tek erkek benimdir her halde. Karım var ama kullanıma kapalı! Maşallah."
En iyi çözüm soğuk, buzdan öte bir duştu. Yeni iç çamaşırlarını aldı ve banyoya girdi. Kapının kapanması ile Miray birden gözlerini açıp, kıkırdadı ve yatakta doğruldu.
"Kullanıma kapalı değilim Arın Bey, siz kullanım talimatlarını bilemiyorsanız ben ne yapayım. O kadar da penaltılık pas verdik, sende iş yok." Yataktan kalktı ve temiz seksi bir gecelik aldı eline. Başka sevimli bir geceliği kalmamıştı ne yazık ki(!).
Banyoya sessizce girdi ve üzerindeki geceliği çıkarıp, askıya astı. Su sesi kesilince hemen lavaboya dönüp suyu açtı. Elini yüzünü yıkamaya başladı.
Arın üstüne havlu almadan önce kabinin kapısını açtı ve gördüğü manzara ile donup kaldı. Rüya olmasından şüphe ederek gözlerini kırpıştırdı. Kabini hafifçe kapatıp, kafasını uzattı.
"Miray bu ne hal?" dedi Arın banyoda çıplak duran kıza dehşetle bakarak.
Miray kaşlarını çatıp, adama baktı, "Terledim, üstümü değiştireceğim?"
"Burada mı?"
"Yok, sokakta mı değiştirseydim Arın?"
"Banyodayım ben Miray! Duş alıyorum," deyip kendini gösterdi.
"Banane, hem sen demedin mi 'kocanım senin, hep müsaidim sana diye' anca laf! İcraata gelince fos."
Adam havluya sarınıp çıktı duşa kabinden, kızın üstünde sadece o siyah tanga vardı ve elleri ile başarısız bir şekilde göğüslerini kapatıyordu.
Miray ise aşkla adamı süzdü ve adamın havlusunun önündeki kabarıklığı fark edince, içinden sinsice sırıttı. Ama sadece içinden...
"Asıl sen kendine bak. Sürekli o çıkıntını ısıtıp ısıtıp böyle dikleyip önüme sunmak zorunda mısın? Ayıp ya!" diye çemkirdi adama karşı.
Arın kızın dibine kadar geldi. Bedenini kızın çıplak bedenine yapıştırdı. Miray göbeğinde o sertliği hissediyordu, bu da yutkunmasına sebep oldu.
"Sayın çıplak kraliçe o çıkıntıyı soğuttukça ısıtan sensin, o yüzden çıkıntıma bok atmadan önce kendi çıkıntılarının nasıl da adımı sayıkladığına bir bak! Benim çıkıntım gayet masumca uyuyordu. Devin inine girip onu uyandıran senin çıkıntılarındı."
"Çıkıntılar da çıkıntılar! Çıkıntı festivali gibiyiz hey maşallah-" Arın kızın sözünü kesip dudaklarına dudaklarını yapıştırdı. Sert bir şekilde onu öpüyordu. Kızın ellerini göğüslerinden çekti ve onları okşamaya başladı. Miray da ellerini adamın sırtına dolayıp, onu daha çok kendine çekti.
Ama o an Miray odadan gelen ve büyüyü bozan o sesi duydu.
"Baba! Anne!"
"A-Arın Yaren uyandı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT - İKİNCİ ŞANS SERİSİ I - FİNAL
RomanceArın... Eşini kaybettiği an, hayatını da kaybetmişti. Ne bunalıma giren kızını görüyordu gözleri, ne de hasta annesini... O çok sevdiği mesleği- öğretmenliği bile bırakmıştı. Hayat onun için çıkmaz bir sokaktı ve o yalnızca ölmeyi bekliyordu. Miray...