Hayat...
Bazen acımasızca yaralar sizi. Zorlar, düğüm olur tüm çözülecek sorunlar. Tek başınıza altından kalkamayacağınız kadar batarsınız. Sonra bir el uzanır size... Güven kokar, sevgi kokar, aşk kokar... ve siz o eli tuttuğunuz an artık hayat sizin için cennet olur hayat.
Miray hayata eksik başlamıştı. Ama hayat ona kocaman bir aşk ve küçücük bir kalbin tertemiz sevgisini göndermişti. Kendi deyimi ile yepyeni bir hayata adım atmıştı.
***
Kadın siyah pantolonunu üzerine çekti ve düğmesini iliklemeye çalıştı, ama başaramadı. Karnını içeri çekti ve yine iliklemeye çalıştı, yine olmadı.
"Olmuyor işte olmuyor!" diye inledi.
Arın karısının yanına geldi ve arkasından sarıldı, "Bence harika oldun," deyip, yavaşça pantolonunu çıkardı ve bol bir elbise giydirdi karısına.
"Hiçbir kıyafetime sığamıyorum Arın ya!"
Arın onun dudaklarını öptü ve hafif belirginleşen karnını okşadı. "Oğlumuz büyüyor Miray, normal değil mi?"
"Büyüyor," diye mırıldandı Miray da adamın elinin üstüne elini koyarak.
"Bugün gidip alışveriş yapalım olur mu? Artık inat etme de hamilelik bir şeyler alalım sana," Karısı hoşnutsuz bir şekilde başını salladı. "Bir organizasyon şirketi ile randevum var. Şirketin kuruluş partisi için. Sonrasında alırım seni."
Miray kaşlarını çattı, "Kimin organizasyon şirketi? Bayan mı?"
Arın karısına sımsıkı sarıldı, "Miray benim gözüm senden başkasına kör, neden bunu anlamak o kadar zor geliyor sana? Ayrıca hayır erkek, Soner bey diye biri."
Miray usulca başını salladı, "İyi tamam."
Ama planlar hiçbir zaman çarşıya uymamıştı, çünkü Arın Soner'in eşi Suzan hanım ile görüşmeye girmişti. Daha ilk dakikada da telefonu çalmaya başlamıştı. Neyse ki kadının evli olmasından yırtmıştı Arın.
***
Aylar hatta yıllar geçtikçe mutluluk katlanıyordu onlar için. İlk önce oğulları dünyaya gelmişti.
Aybars...
Miray ikinci kızlarına hamile kaldığında Aybars henüz üç yaşındaydı ve Yaren ona mükemmel ablalık yaptığı için Miray gerçekten de iki çocukla zorlanmamış ve evin üçüncü çocuğuna hamile kalmıştı. Üçüncü bebeklerinin de kız olduğu öğrendikleri günden beri Arın'ın kabusları başlamıştı. Miray'ı her şeyden sakınıyordu. Arabaya bindiğinde ise tir tir titriyordu.
Yine kabus gördüğü gecelerden biriydi ve Miray da sancılarla kıvranmaya başlamıştı.
"Arın..." diye inlediği an Arın terler içinde uyandı ve karısının acı çeken yüzünü gördü.
"Miray... Aşkım..." diyerek kadının yüzünü avuçlarının arasına aldı.
"Arın... Bebek geliyor!"
Arın'ın gözleri dehşetle açıldı, "Erken... Daha çok erken... Zaman var demişti doktor."
"Demek yokmuş Arın! Hadi!"
Arın hızla yataktan kalktı ve karısını kucağına alıp arabaya oturttu. Sonra da kızını uyandırdı ve oğluyla birlikte yine arabaya doluştular. Yolda da Başar ile Almina'yı aradı. Hastahaneye yetiştikleri an kadının suyu gelmişti. Arın daha da telaşlandı. Kadını direkt doğuma aldılar ve Arın için zorlu bir başladı ve bir saatin sonunda hemşire elinde bebekle dışarı çıkmıştı. Arın'ın aklı ise karısındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT - İKİNCİ ŞANS SERİSİ I - FİNAL
RomanceArın... Eşini kaybettiği an, hayatını da kaybetmişti. Ne bunalıma giren kızını görüyordu gözleri, ne de hasta annesini... O çok sevdiği mesleği- öğretmenliği bile bırakmıştı. Hayat onun için çıkmaz bir sokaktı ve o yalnızca ölmeyi bekliyordu. Miray...