geçen haftayı telafi edelim ve bölüm erken gelsin diyelim =) şuan SON DAMLA'yı da yazıyorum, sadece şunu söyleyim ki, bölümü yazarken acayip, eğlendim. Yarın SON DAMLA'da görüşmek üzere =)
--------------------------------
Adam kalçasını masaya dayamış, bir ayağı ile destek alıp duruyordu. Karşısında suçlu gibi oturan karısına sırıtarak bakıyordu. "Yine tüm okul bizi konuşuyor karıcığım," dedi.
Miray yapmacık bir üzüntü ile cevap verdi kocasına. "Ya evet, alışkanlık olmuşsa demek ki, Acar yazmışım. Dalgınlığıma geldi.""Vay, iki günde alışman ne hoş, gururum okşandı." Sonra yerinden kalkıp, karısının yanına geldi "Tabii başka yerlerimin de okşanması çok ama çok hoşuma gider." Kendi oturup, karısını kucağına çekti.
Kadın adamın gömleğinin üzerinden göğsünü okşadı, "Akşam bunun üzerine iyi bir çalışma hazırlarım kocacığım.""Hımm, bi ön gösterim mi yapsan?" kızı biraz havalandırıp, düğmesini açtı. Kadın kıkırdayınca adam öfkelendi, "Kıkırdama Miray. Bu ses beni çıldırtıyor kadın." Miray'ın iç çamaşırını da sıyırıp, kadını kendine bastırdı. Miray önce ufak bir çığlık atsa da, sonrasında kocasına ayak uydurdu. On dakika süren birleşmenin ardından, Miray yavaşça kalkıp, üstünü düzeltti.
"Tam bir tacizcisiniz hocam."
"Yoldan çıkarana bakacaksınız uçan kız," deyip göz kırptı. Sonra onu kollarına aldı, "Şimdi söyle bakalım. Dalgınlığına mı geldi, kıskançlığına mı?"Kadın adamı uzun uzun öptükten sonra yavaşça ayrıldı, "Herkes sahibinin kim olduğunu bilsin istedim. Herkes... Özellikle de kızlar."
Adam kızın boynuna indi, "Ben de şuraya imzamı atsam mı? Maksat herkes sahibinin olduğunu bilsin. Özellikle de sarı vakvak yavruları.""Tunç için diyorsan eğer, nikah şahidimdi Arın. Ayrıca sana olan duygularım konusunda beni cesaretlendiren de o."
"Cesaret? Şuna beni baştan çıkarmanın yollarını öğretti desek."
"Çok acımasızca. Neyse ben derse gideyim. Gökay hocanın dersi, gecikmeyeyim."Adam kızı kolundan tutup, kendine çekti. "Bence de gecikme! Kimsenin dersine gecikme. Benden başka kimsenin dersine uçarak da girme. Sonu malum. Sırılsıklam aşık oldum."
Kadın adama sıkıca sarıldı, "Bende sana sırılsıklam aşığım."Adam kadından uzaklaşıp dağılan saçlarını düzetti, "Sınıfa uçarak gir-"
"Düştüm Arın, uçmadım."
"Tamam, düşerek girdiğin o gün yüreğime de sevdan düştü. Ama yaşça senden büyüktüm. Etrafında yaşı sana uygun onca insan varken beni seveceğin aklıma hiç gelmedi.""Sen benim gözümde mükemmel ve kusursuzsun Arın. Açıkçası bende benim gibi bir küçük kız çocuğu ile ilgileneceğini düşünmedim."
Kızın alnına uzun bir öpücük bıraktı, "Seni seviyorum küçüğüm."
"Seni seviyorum koca adam."
Kız kapıdan adama son kez gülümseyip, çıktı.***
"Beyaz alsak daha iyi değil mi bebeğim?" diye sordu Almina her şeyi sarı lacivert alan adama. "Sonuçta cinsiyet belli değil, değil mi? Yani lacivert az erkek işi gibi duruyor."
"Sarı da kız işi. O yüzden sıkıntı yok bebeğim."
Almina kaşlarını çattı, "Ya aşkım, ben bebeğimi ortalıkta Fenerbahçe bayrağı gibi gezdirmek istemiyorum." Elindeki zıbını havaya kaldırdı, "Şuna bak; 'Adamın hasıyım, Fenerin hastasıyım' bu ne Başar ya?""Çok güzel hayatım. Bak bu da şahane."
Almina okuduğu şeyle gözlerini devirdi. 'Fenerbahçe gol atarken mi doğdun be koçum' "Ya bunlar ne ya Başar? Yürüyen holigan mı yapacaksın benim minik tatlı yavru mu ha?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT - İKİNCİ ŞANS SERİSİ I - FİNAL
RomantizmArın... Eşini kaybettiği an, hayatını da kaybetmişti. Ne bunalıma giren kızını görüyordu gözleri, ne de hasta annesini... O çok sevdiği mesleği- öğretmenliği bile bırakmıştı. Hayat onun için çıkmaz bir sokaktı ve o yalnızca ölmeyi bekliyordu. Miray...