#3

831 96 9
                                    

O Týden později
„Ede?"

„Ano Richie?"

„Jde ti poslední látka z matiky?"

„Docela jo proč.?"

„Víš moc mi to nejde a po-potřebuji se to naučit...skoro propadám. Pomůžeš mi?"

„Rád."

„Tak jo. Kdy se ti to hodí?"

„Dnes."

„Dobře. Víš kde je kavárna u sochy Paula že?"

„Jo snad ano."

„Tak tam?"

„Fajn."

„Díky Ede vážím si toho."

Eddie se lehce usmál a odešel na svou hodinu. Richiemu zůstal v hlavě obraz jeho úsměvu. Nevěděl proč ,ale nemohl ten obraz dostat z hlavy.

Richie hned po obědu s Losery zamířil do kavárny. Na stůl připravil sešit,propisku a obědnal dvě kapučína.

Eddie dorazil o něco později ,ale přivítal Richieho tím úsměvem který ho doprovázel celý den.

„Ahoj koupil jsem ti kapučíno tak snad ho piješ."

„Děkuji. Tak začneme."

Eddie si odložil mikinu a posadil se vedle Richieho. Do ruky si vzal propisku napsal příklad.

„.....tohle číslo dáš na druhou a to samé uděláš i s tímto a tady to končí. Teď to zkus."

Richie si povzdechl a začal počítat příklad. Trvalo mu to přibližně pět minut.

„Hotovo."

„Fajn. Podívám se na to."

Eddie si vzal papír a prohlédl. Po chvíli papír odložil a vážně si prohlédl Richieho.

„Je mi to líto ,ale tohle je naprostá kravina."

Richie si oddechl a smutně na Eddieho pohlédl. Eddie se Richiemu podíval do očí a položil mu ruku na rameno.

„Já tě to naučím. Možná to bude chvíli trvat ,ale zvládnu to"

„Díky Ede."
Eddie se usmál a začal psát další příklady. V kavárně se učili přes hodinu.

Hned jak se chystali opustit kavárnu vešla Annie. Zamířila k pultíku na obědnávky kávy. Richie si zakryl ústa a ukazoval Eddiemu ať jde za ním. Rychlostí blesku opustili kavárnu.

„Co se stalo?"

„Pohádali jsme se."

„To je mi líto."

„Nemusí..snad se to vystříbí. No každopádně děkuji za pomoc v učení."

„Není za co."

Richie se skonil a věnoval Eddiemu nepatrné objetí.

„Tak zítra. Doufám že se uvidíme v lomu."

Řekl Eddie. Richie pokýval na souhlas a zamával. Každý se vydal svou cestou.

Love,Richie (Reddie Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat