„Richie...."Šeptl tiše Eddie. Odstoupil ode dveří a podíval se zpět na Richieho který seděl na posteli,ospale si mžoural oči a sahal pro brýle na nočním stolku.
„Potřebuješ něco Eddie..?"
„Ano to potřebuju..."
„Tak do toho.."Řekl Richie a odvrátil zrak od Eddieho.
„Chtěl bych se ti omluvit.."řekl tiše Eddie. Richie zbystřil a zvedl zrak.
„Promiň mi to. Vím že to ode mne nebylo vůbec hezké..dostal jsem takový strach a nevěděl jsem co v tu chvíli mám dělat...znáš přeci matku...zpanikařil jsem a..a-" Eddie si hluboce oddychl a zadíval se do země.„Asi je to možná klišé,ale tak...." Eddie vytáhl růži kterou sem vláčel až z centra města Derry a to že odsaď bylo nějakou tu dálku. Růže ,ale nebyla typicky červená. Tato růže byla černá.
„Je černá ,ale ne na vyznání smutku...je výjimečná...stejně tak jako ty.." Eddie se pousmál a růži podal Richiemu.
Richie si růži vzal a přičichl si k ní. Následně se usmál a podíval se na Eddieho.
„Odpustíš mi?"Řekl tiše Eddie a sklopil zrak.
„Odpustím,ale už to nikdy nedělej..nikdy..." Odvětil Richie.
„Nikdy."Zopakoval Eddie.
„Víš Eddie byl jsem zklamaný...protože jsem s tebou tak šťastný...nechtěl jsem si připustit to že ztratím tvoje užasné oči,tvoje drobné ruce,ten tvůj roztomilý kukuč....tebe..."
„Já jsem tě taky nechtěl ztratit. Vyčítám si že jsem to udělal odpusť mi..."
Richie se usmál a lehce položil svou ruku na Eddieho tvář.
„Pojď sem Ede."Řekl Richie a přitáhl si Eddieho do objetí. Eddie zavřel oči a hlavu si položil na Richieho hruď. Zřetelně slyšel jak mu bije srdce.
Ticho,tlukot Richieho srdce a jeho silné objetí. To bylo všechno co teď Eddie potřeboval. Ještě více se přitiskl k Richiemu. Richie se usmál a jemně políbil Eddieho do vlasů.
ČTEŠ
Love,Richie (Reddie Cz)
Teen FictionRichard Tozier se na první pohled zdá být obyčejný chlapec...,ale zdaní občas klame...