#19

648 73 18
                                    

Další den ráno

„Dobré ráno mami."

„Dobré ráno Richie."

Richie se posadil naproti matce a lehce se pousmál. Matka úsměv opětovala a dále se věnovala svému magazínu. Richie se tedy pustil do svého jídla. O několik minut později přijel otec. Bylo to zvláštní. Matka se ani nesnažila zvednout od stolu. Jen zvedla ruku na pozdrav ,ale oči od svých novin nezvedla.

Ani Richie otci nevěnoval moc pozornosti jenže to v této rodině bylo naprosto normální. Otec odložil ke straně kufr. V druhé ruce měl jakýsi papír. Pomalu přistoupil ke stolu a posadil se na jednu ze zbývajících židlí. Nejdříve si pohledem prohlédl Richieho a následně i svou manželku která mu na rozdíl od Richieho stále nevěnovala pozornost. Wentworth si nahlas povzdychl. Noviny před Maggie předhodil jako před psa.

Maggie lehce nadzvedl obočí a prohlídla si svého manžela. Složila noviny a odložila je na stranu. Ještě chvíli než si noviny vzala do ruky pozorovala listy které jí předhodil manžel. Když noviny otevřela v jejím obličeji se zjevil zmatený výraz.
„Letošní ples ve střední škole Derry si zaslouží hlavní titul. Letošní pár plesu vyhráli dva chlapci..."

Richie už dál neposlouchal. Hlavu složil do dlaní. Všechno kolem se mu točilo a zvuk okolo skoro nevnímal.

„Co k tomu řekneš Richarde?"

„Fajn. Dobře. Mám rád kluky prostě jsem teplej. Jste teď spokojení?"

Richie řval a po tváři mu stékaly slzy. Maggie se něj dívala smutným pohledem. Za to Wentworth se mračil. Maggie se zvedla a šla k Richiemu. Silně ho objala.

„Jsi nemocný Richarde. Musíš léčit."

Richie se vysmekl z matčina objetí nemohl uvěřit tomu co právě řekl jeho otec.

„Tohle není žadná nemoc! Tohle prostě vyléčit nejde. Nejde to prostě. Slyšís mne? Já už prostě takový sem a nikdo s tím nic neudělá! Chápeš to kurva?"

Richieho otec vstal od stolu. Přistoupil k Richiemu a podíval se mu do obličeje. To co následovala nikdo nečekal. Napřáhl se vrazil Richiemu facku.

„Třeba se naučíš mluvit s otcem slušně."

Richie se držel za tvář a naštvaně se díval na otce.

„Šlo by to kdyby otec nebyl debil."

„Ten kluk má pravdu."

Šeptla tiše Maggie.Richie si vzal ze stolku mobil a z věšáku bundu. Vystřelil z domu a nic jiného ho teď nezajímalo.

Pokračování příště

Love,Richie (Reddie Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat