#17

743 75 8
                                    

„Bylo to fajn."

Vzdychl úsměvně Eddie.

„To tedy bylo."

Přitakal Richie a široce se usmál.

„Asi už půjdu domů. Začíná být už opravdu pozdě."

„Ještě né Ede..prosíím.."

„Už tady nechci ,ale být..."

„Můžeme jít k nám. Táta stejně není doma jako obvykle a Mamka do rána pracuje. Má noční."

Eddie se zamyslel a pohlédl na Richieho.

„No tak dobře."

„Tak pojď Ede jdeme."

U Richieho doma

Eddie vešel dovnitř a automaticky si sundal sako.

„Nemám tady nic. Měl bych si skočit pro věci."

„Ede buď v klidu. Nikam jít nemusíš. Všechno ti pučím. Dobře?"

„Děkuji Richie."

Richie se usmál a jemně pohladil Eddieho po tváři.

„Mám velkou postel můžeš spát vedle mne a nebo ti přichystám matraci..."

„Já radši tu první možnost."

Richie se ušklíbl. Naznačil Eddiemu ať ho následuje. Eddie ho tedy následoval do Richieho pokoje. Eddie u Richieho ještě nikdy nebyl.

„Máš hezký pokoj."

„Oh děkuji. Dám ti tady nějaký polštář."

Eddie pokýval na souhlas. Pomalu si sundaval košili a potom i kalhoty. Když se Richie otočil Eddie už tam seděl jen ve spodním prádle. Richie začal být trochu nervoznější. Podal tedy Eddiemu polštář a také se začal svlékat. Když byl svlečený přilehl si k Eddiemu do postele. Následně zhasl lampu.

„Dobrou Ede."

„Dobrou Richie."

Richie se pro sebe usmál. Snažil se spát ,ale moc mu to nešlo. Ležel od Eddieho poměrně daleko a celou tu dobu se snažil dostat blíže k Eddiemu. Najednou ucítil Eddieho studenou ruku. Richiemu projel mráz po těle jak moc měl studenou ruku. Richie tedy neváhal a chytl Eddieho za ruku. Eddie Richieho ruku pevně stiskl. To Richieho donutilo k úsměvu.

Richiemu se už opravdu chtělo spát ,ale pokušení mu nechtělo spánku dopřát. Richie se proto nenápadně otočil aby byl blíže k Eddiemu. Jediné co v tu chvíli slyšel byl slabý Eddieho dech. Když se pomalu zorientoval Eddie už byl obličejem otočeným k němu.

„A co pusu na dobrou noc?"

Vydechl tiše Eddie. Richie už nic neříkal. Jen se lehce nahnul a políbil Eddieho na ústa. Když se od sebe odtáhli Richie si Eddieho přitáhl blíže. Omotal kolem Eddieho paže. Eddie se zase přitiskl blíže k tělu Richieho. Oba takhle byli spokojení a tak mohli po tomto skvělém dni spokojeně spát.

Přeji vám dobré ráno zlatíčka❤️

Love,Richie (Reddie Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat