„Richie vstávej!"Uslyšel Richie svou matku. Unaveně se posadil na postel a protřel si oči. Zamířil do koupelny kde si opláchl obličej. Podíval se do zrcadla a mírně rozmazaně se díval na poměrně vysokého a možná trochu nezdravě hubeného chlapce. Kudrnaté vlasy mu spadaly do obličeje.K těmto černým vlasům skvěle ladily hnědé oříškové oči. Do svých patnácti let nosil brýle. Hned na začátku prváku se rozhodl pro radikální řešení a to čočky.
Hned co si nandal čočky a provedl ranní hygienu oblékl si oblečení podobné jako obvykle. Jedno z jeho oblíbených značkových triček,kraťasy a trochu delší ponožky. Sešel schody a sebral si balíček se svačinou který mu vždy připravila matka. Pozdravil ji a opustil dům.
Jako obvykle si nasadil sluchátka a byl připraven vyjít. Jeho pozornost upoutali noví sousedé. Věděl o nich už předtím ,ale ještě nikoho z nich neviděl. Teď viděl vyjí z domu chlapce s taškou. Chlapec malého vzrůstu s kratšími hnědými vlasy vyšel z domu a vyjukaně se rozhlížel všude kolem.
Richieho okamžitě napadlo že bude chtít pomoci. Vyndal si z uší sluchátka a zamířil hned k němu.
„Ahoj,nechceš pomoci s cestou do školy?"
„A-ahoj. Jo to by se mi hodilo díky."
Nejistě se usmál a podrbal se na zátylku.
„Následuj mne. Mimochodem jsem Richard Tozier. Ale nikdo mi neřekne jinak než Richie."
„Já jsem Edward..no a říkají mi Eddie. Eddie Kaspbrak."
„Hmm Edward...Eddie....no myslím že ti budu říkat Ed. Takže Ede vítej v Derry."
Eddie se usmál a poděkoval.
Ve škole
„Takže Ede představím ti moje kamarády a.k.a losery. Tohle je jediná a jedinečná Beverly. Je statečná víc než by jsi vůbec čekal. Dále je tu Bill, je náš vůdce ,ale moc toho nenamluví a když už tak koktá,ale chytrý je dost. Stanley to je náš známý Židák. Ben to je Slamník je vcelku mírumilovný pokud ho nenaštveš. Mike je další poměrně chytrý.Přijde mi že jsou tu chytří všichni kromě mne. No tak tohle je náš Losers club."
Eddie si prohlédl postupně všechny od hlavy k patě.
„Neřekl jsi mi nic o sobě."
„Já nejsem nijak zajímavý."
„Každý je něčím zajímavý."
Šeptl skoro neslyšně Eddie. Richie ho ,ale moc dobře slyšel.
„Nevím co bych o sobě řekl. Asi jen to že nedokážu nic brát vážně. Prostě si ze všeho dělám srandu. A možná jsem trochu otravný.."
Eddie se pousmál a souhlasně kývl. Richie zamířil k partě loserů a pobídl Eddieho aby ho následoval. Když došli Richie si odkašlal aby upoutal pozornost. Všech pět lidí zvedlo hlavu a zadívalo se na Richieho.
„Tohle je Eddie. Je tu nový takže na něj musíte být hodní,nikoho tu nezná."
Všichni začali zdravit Eddieho a ten jen stydlivě pozvedl ruku a zamával. Richie se posadil a šoupl se blíže ke Stanleymu. Poklepal rukou vedle sebe. Eddie si sundal tašku ze zad a posadil se vedle Richieho.
„Rozmysli si to dobře pokud chceš sedět tady s námi u tohoto stolu jsi loser dokonce života. Fajn možná do konce střední ,ale to je jedno."
Pronesla Beverly a všichni se sborově zasmáli a upřeli pohled na Eddieho.
„Nevadí mi být loser."
„Jo tak ty patříš přesně sem k nám. Vítej v klubu loserů!"
Řekl Richie a omotal ruku Eddiemu kolem ramen. Všichni se opět zasmáli a pustili se do hovoru.
Snad se vám bude líbit tahle Reddie fanfikce stejně jako ta Fack. Miluju vás♥
ČTEŠ
Love,Richie (Reddie Cz)
Genç KurguRichard Tozier se na první pohled zdá být obyčejný chlapec...,ale zdaní občas klame...