#14

705 77 6
                                    

Den plesu

„Eddie běž otevřít někdo zvoní!"

Eddie seběhl schody a otevřel dveře a stála v nich Beverly s širokým úsměvem.

„Ahoj Bev pojď dál!"

Beverly poděkovala,letmě objala Eddieho a vešla dovnitř. Eddie naznačoval Beverly ať ho následuje a ať nemluví. Beverly jen zmateně pokrčila rameny a šla za Eddiem.

„Eddie? Kdo to je?"

Eddie se zastavil a plácl se do čela.

„Je to jen kamarádka. Budeme se připravovat na ples."

Z obývacího pokoje se ozval zvuk pružinek z gauče. Znamenalo to jediné. Sonia Kaspbraková se zvedá od televize, což se nijak zvlášť často nestávalo. Z dveří se vyvalila poněkud obézní dáma která si Beverly nedůvěřivě prohlížela.

„Beverly že?"

Beverly nic neřekla. Jen kývla.

„Dobře Eddienku ,ale žádné kraviny. Víš že se dozvím všechno."

„Jasně."

Odpověděl Eddie otráveně. Rychlostně chytl Beverly za rukáv a vytáhl ji až do svého pokoje. Rychle za sebou zabouchl dveře.

„Můžeme začít."

„Fajn jsi můj nejlepší nejspíš gay kámoš takže mi určitě poradíš že?"

„A od čeho tu asi tak jsem?"

„Dobře. Mám tu tyhle šaty a já nevím které. Tyhle modré šaty jsou jednoduché ,ale zároveň hrozně krásné. Pak tu jsou tyhle červené ,ale mne se líbí taky! Jaké Eddie?"

Beverly rozložila šaty na podlahu. Eddie se zvedl a několikrát prošel kolem šatů. Podrobně si je prohlížel.

„Vezmi si na sebe ty červené. Jsou nádherné!"

„Dobře. Děkuju Eddie. Teď je řada na tobě. Ukaž mi co máš."

„Fajn převléknu se."

„Tohle je to jediné co mám

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Tohle je to jediné co mám."

„To se bude Richiemu bezpochybně líbit!"

Eddiemu se začervenaly tváře a něžně se pousmál.

„Měli by jsme se pomalu připravit. Stmívá se a navíc už za půl hodiny to všechno vypukne. Půjdu se převléknout a nalíčit."

„Fajn."

Beverly si vzala šaty,taštičku s líčidly a odešla do koupelny. Eddie si stoupl před zrcadlo a pohlédl na sebe. Hluboce vydechl a hluboce se nadechl. Začínal mít stres a tak se chtěl alespoň trochu uklidnit. Potichu si pro sebe šeptal že to zvládne.

„Jsem hotová. Jdeme!"

Pokračování příště

Máte důvod těsit se na zítřejší kapču😌❤️

Love,Richie (Reddie Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat