Udělejte si čaj a pohodlně se usaďte protože tahle část bude pekelně dlouhá😈
Když se Eddie převlékl a sešel po schodech dolů ,všichni loseři se rozvalovali na gauči tak jak to bylo zvykem. Richie doma měl velký gauč proto bylo vyzkoušeno že se tam vejdou uplně všichni.
Eddie se posadil na kraj gauče hned vedle Bena který zrovna o něčem diskutoval s Mikeem. Beverliin pohled padl na Eddieho. „Ahoj Eddie! Vede se ti dobře? Už je ti lépe?A jak se cítíš?..." Beverly položila Eddiemu tolik otázek že to nikdo pořádně nedokázal vstřebat.
Beverly mluvila,mluvila a pořád jen mluvila ,ale Eddieho nepustila ani k jedinému slovu.„To by stačilo Bev né? Podívej se na něj na chudáka jak je z těch tvých blábolů vykulený." řekl Stanley.„Prosím? Jaké bláboly? Alespoň se starám narozdíl od vás-" „B-buďte p-potichu!"řekl přísně Bill.
„T-tak Eddie. J-jak se c-cítíš?" Eddie si oddychl a úsměv mu lehce vyskočil do úšklebku. „Myslím si že horší už to asi být nemůže. Ale je pravda že díky Richiemu na to tolik nemyslím." „Alespoň k něčemu je ten idiot užitečný." Ušklíbl se Stan. Richie se naklonil a vrazil Stanleymu letmý kamarádský pohlavek. „Zklapni Stanley!"
Beverly oba napomenula striktním pohledem a dále potom poslouchala Eddieho povídání. Eddie povídal o svých pocitech a o tom jaký to pro něj byl šok. Jediný Stanley a Richie neposlouhali. Celou dobu se provokovali a pošťuchovali na vzájem. Jsou to velmi dobří přátele ,ale na první pohled by jste si řekli že se nesnesou.
Beverly rozložila na stůl kávu kterou nesla přímo z kavárny. Každý si vzal kelímek se svým jménen a dál diskutovali.I když to Eddiemu na jednu stranu trhalo srdce,z druhé strany se mu poměrně ulevilo. Cítil se tak volnější a dokonce i trochu šťastnější.
Když všichni odcházeli bylo kolem páté hodiny večer. Richie zavíral dveře za Billem který byl poslední. Eddie zatím seděl na gauči a znuděně sledoval televizi. Richie si sedl vedle Eddieho a chvilku pobaveně sledoval Eddieho znuděné pohledy.
(A tady už to začíná takže pokud vám vadí úchylnosti nepokračujte se čtením. Ale to už vy znáte že?😂❤️)Pomalu se přisunul blíže a ruku položil na Eddieho stehno které následně stiskl. Eddie zvedl pohled a usmál se.„Tebe to ještě nepřešlo?" uchechtl se a lehce se začervenal. „Ne. Očividně." Odvětil tiše Richie. „Já nevím Richi. Za chvilku přijde tvoje mamka a-"Eddie se zastavil. „Máš strach?" „Ne,ne to nemám." Richie chytil Eddieho za ruku a podíval se mu do očí. „Pojď."
Zavedl Eddieho do svého pokoje a následně zamkl dveře. Eddie se posadil na postel a nervozně klepal rukou vedle sebe. Richie přišel blíže k Eddiemu a sklonil aby mu viděl přímo do tváře.„Pamatuj si. Nemáš se čeho bát." „Nebojím se." Odsekl Eddie. Chytil Richieho za tričko a přitáhl si ho blíže aby ho mohl políbit.
Richie neváhal a polibek opětoval. Netrvalo dlouho a opět se líbali. Richie měl ruce položené na Eddieho bocích a Eddie zase na Richieho krku. První kdo polibek přerušil byl Richie. Přesunul se níže a hluboce Eddiemu vydechl na krk. Okamžitě mu naskočila husí kůže. Jako další tam zanechal jeden obrovský cucflek na který byl patřičně pyšný.
Eddie rukou zajel pod Richieho tričko a následně mu pomohl tričko sundat. Richieho tělo bylo více vyzáblé než svalnaté ,ale to bylo právě to co se Eddiemu líbilo. Po nepatrné chvilce už i Eddieho triko leželo ne zemi. Eddie si jen užíval Richieho polibky po celém těle.
Richie nenápadně zatáhl za lem Eddieho boxerek,dál už jen Eddie pociťoval jak je z něj Richie souká dolů. Když se Eddie ocitl nahý začervenal se. Richie už ho viděl v mnoha situacích ,ale v téhle ještě ne. Když si společně vyměnily souhlasné pohledy Richie ani sekundu neváhal.
Uchopil Eddieho a začínal pomalým pohybem ze shora dolů. Eddie zavřel oči a chytil se prostěradla. Richie Eddieho celou dobu pozoroval. Když Richie začínal zrychlovat Eddie začal pomalu a tiše povzdychovat. Cítil se tak překrásně zvláštně.
Když byl Richie připraven rozhodl se věc posunout na vyšší level. Když přestal Eddie si ho nechápavě prohlédl. Richie se úchylně ušklíbl a dále pokračoval svými ústy. Když si Eddieho vložil do úst Eddie nahlas a hluboce zaskučel. Když Richie pokračoval skučení jen nabývalo. Richiemu to znělo jako hudba a proto se nebál přidat na tempu.
Eddie se kousl do rtu a znovu zavřel oči. Když vyslovil Richieho jméno,Richie nedokázal odolat a usmál se. Eddie měl jednu ruku volně položenou vedle sebe a tu druhou měl položenou v Richieho vlasech se kterými si letmo pohrával.
„R-richie-" zaskučel hlasitě Eddie. Richie jen letmo zvedl zral a dále se věnoval své práci. Eddie pociťoval zvláštní ,ale příjemný pocit. Když sebou začal šít a skučet hlasitěji Richiemu došlo co bude následovat.
Když Richie přidal na tempu Eddie chytl pevněji prostěradlo a kousl se do rtu. Když se Eddie udělal Richiemu do pusy pocítil jakoby z něj odtekl všechen stres a také všechny problémy.
Richie polkl a hluboce si povzdychl. Eddie otevřel oči a široce se usmál. Richie si lehl vedle Eddieho a úsměv opětoval. „Líbilo se ti to?" Šeptl Richie.„Líbilo." odvětil Eddie. V ten moment kdy se chystal Richie Eddieho políbit se ozval zvuk otevření hlavních dveří.
Oba rychle vysokčili a začali na sebe soukat oblečení. Když chtěl Richie vyrazit ze dveří a pozdravit Maggie Eddie ho zastavil. Postavil se na špičky a lehce Richieho políbil. „Já ti to někdy oplatím neměj strach."
Tak a máte tu to co jste si žádali. Stálo mě to hodně usílí,času a námahy. Taky mi přijde jakoby mi odumřelo několik mozkových buněk protože to co jsem vytvořila je i na mne uchylné. Užívejte poslední listopadové dny zlatíčka🤪❤️
ČTEŠ
Love,Richie (Reddie Cz)
Novela JuvenilRichard Tozier se na první pohled zdá být obyčejný chlapec...,ale zdaní občas klame...