Čti do konce pro překvápko :)
„Jsme tady. Jak se cítíš?"„Jsem nervozní Bev."
„Nemáš se vůbec čeho bát. Navíc tam ještě nejsou. Psali mi že přijdou později. Pojď jdeme zabrat stůl."
Beverly propletla Eddieho paží kamarádsky ruku. Podívala se na něj a usmála se. Společně vešli dovnitř a začali se shánět po stolu.
„Sakra to jsme tu ještě brzy a měli jsme problém najít stůl. Máme štěstí že máme tenhle poslední."
„To teda. Dáš si punč?"
„Oh ano. Díky Eddie."
Eddie se zvedl od stolu a zamířil k pultíku s nápoji. Vzal dva kelímky,vrchovatě je naplnil punčem a odnesl je ke stolu.
Beverly pozvedla kelímek a pobídla Eddieho ať si spolu ťuknou. Eddie nic nenamítal.
„Na nezapomenutelný večer?"
„Na nezapomenutelný večer."
Eddie i Beverly se sborově napily. Beverly položila kelímek a rozhlédla se okolo.
„Jsou tady."
Šeptla tiše. Eddie se ohlídl za sebe a spatřil zbytek Losers clubu. Richie šel jako poslední takže na něj moc dobře vidět nebylo. Stanley hned jako první už dálky pořvával.
„Tak tady jste, hledali jsme vás snad všude!"
„Tak jste konečně dorazily. Čekali jsme na vás."
Eddie stál v rohu a do konverzace se nijak nehrnul ,ale Richie šel přímo za ním.
„Ahoj Ede."
„Čau."
Odpověděl stydlivě Eddie. Richie sklopil zrak a prohlédl si Eddieho podrobně od hlavy k patě. Eddie měl na sobě oblek který Richiemu připaddal zvláštní ,ale zároveň v něm Eddie vypadal nadměrně přitažlivd. Vlasy měl gelem ulízlé na stranu a tváře se mu jako obvykle červenaly.
„Sluší ti to.."
Eddie zvedl zrak aby si mohl prohlédnout Richieho.
„I tobě."
Řekl stydlivě Eddie a pousmál se. Richie úsměv široce opětoval.
„Hej vy dva tam! Pojďte jdeme to trochu rozjet ne?"
Richie se lehce ušklíbl a Eddiemu se ještě více rozšířil úsměv. Oba se tedy odebrali na taneční plochu.
Nejdříve tancovali všichni dohromady. Zrovna vyhrávala písnička Friends. Beverly si přidržovala šaty a jedním bokem narážela do Billyho. Stanley s Mikeem se pohodově pohupovali do rytmu hudby. Ben si jel svoje vlastní a na nikoho okolo se neohlížel.
Richie postával a pozoroval Eddieho který si pisničku užíval asi ze všech nejvíc. V zápalu tance Richie chytil Eddieho za obě ruce. Oba poskakovali jako smyslů zbavení ,ale mezi tím vším jeden druhému hleděl do očí.
Hudba se zastavila a promluvil DJ.
„Pozor pozor! Rozdáváme lístky na volby královny a krále plesu. Všichni hlasujte protože výhra je opravdu skvělá a to večeř v luxusní restauraci. Neváhejte hlasovat!"
Beverly nadzvedla obočí a podívala se na Eddieho. Eddie nic nechápal ,ale všechno mu došlo.
„To si neudělala že?"
„A co když ano?"
Hned se v sále objevila ředitelka a každému vnutila hlasovací lístek. Řada přišla i na Losery. Richie poděkoval a usadil se ke stolu připraven hlasovat. Hned jak lístek rozevřel otočil se na Eddieho.
„Přihlásil si nás tam?"
„Nee. Já jsem to nebyl. Přísahám."
Richie se rozhlédl a pohledem se zastavil na Beverly která předstírala že v klidu vyplňuje lístek.
„Beverly. To ty!"
Beverly opatrně zvedla zrak a zadívala se na Richieho. Richie jí ,ale nic neřekl jen se ušklíbl a nenápadně na Beverly mrknul.
„Nevím jak vy ,ale já hlasuju pro reddie!"
Ozval se vítězně Mike.
„A co je s-skra r-r-rddie?"
Optal se nechápavě Bill.
„Ship přece. Richie+Eddie=Reddie."
„Geniální!"
Vykřikla Bev a vítězně spráskla ruce.
Eddie nic neříkal ,ale usmíval se a v obličeji byl rudý jako rajče.Všichni společně pak šli své lístky vhodit do urny.
Pokračování příště*famfára*
A tady jsou moje fotošop skyls 😂
(Promiňte že jsem to utla ,ale bylo by to hroozně dlouhé.❤️)
ČTEŠ
Love,Richie (Reddie Cz)
Dla nastolatkówRichard Tozier se na první pohled zdá být obyčejný chlapec...,ale zdaní občas klame...