#23

572 69 10
                                    

„Rozvodové papíry? No to nemůžeš přeci myslet vážne!"

„Věř mi že můžu."

„To je jen kvůli tomuhle?" Otočil se a prstem ukázal na Richieho.

„To co ty nazýváš „tomuhle" tak to je náš syn! Měl by sis uvědomit jak moc špatný otec jsi byl. A pokud by sis náhodou nevšiml náš vztah taky pomalu upadal. Je to nejlepší řešení pro nás oba."

Richieho otec jen stál a v obličeji se mu mísil výraz zmatenosti a naštvání. Chvíli se opřel o kuchyňskou linku. Přemýšlel.

Richie to všechno jen pozoroval. Už ani pořádně nevěděl co si o tom všem má myslet proto radši nic neříkal. Bylo toho na něj moc.

„Dobrá tedy.Ty papíry podepíšu. Jen mě nechej si zavolat."

Maggie ukazála na pevnou linku a její tvář říkala něco jako „Proč by ne?". Otec pomalu přistoupil k telefonu vytočil číslo. Zatím co mobil vyzváněl prsty nervozně klepal o stůl.

„Ach ahoj Sonio, ano to jsem já Wentworth Tozier. Jen jsem ti chtěl říct kdyby jsi to náhodou nevěděla tak tvůj syn je teplouš. Aby toho nebylo málo táhne to s našim Richardem. Oh zapomněl jsem můj už není.Měj se."

Zlověstně se usmál a prohlížel si vyděšeně pohledy všech okolo.

„Zabal si všechno co potřebuješ,vypadni a už nikdy se neopovažuj vrátit."

Pomalu si próhlédl vyděšený pohled Richieho a Eddieho uslzené oči. Snad jako by mu to dělalo dobře.

Když odešel v domě zavládlo ticho. Eddie seděl vedle Richieho a zmateně hleděl před sebe. Richie si ustaraně povzdychl a přisedl si blíže k Eddiemu.

Eddie se rychlostí blesku postavil. Pohledem tikal sem a tam.

„Já-já.."

„Eddie přece to s námi nemůže skončit jen kvůli tomuhle." Řekl prosebně Richie.

Eddie se svými mokrými očky díval Richiemu přímo do obličeje. Eddie natáhl svou ruku k Richieho obličej.
Ruku rychle vztáhl a rozplakal se.
„Promiň." Zavzlykal a dveřmi rychle zmizel pryč.

Richie cítil jakoby se jeho srdce rozpadlo na milion kousků. Ani on sám nedokázal určit co vlastně cítí ,ale bylo mu hrozně. Napadalo ho tolik špatných věcí.Byl rozumný takže věděl že by mu to k ničemu nepomohlo.

Love,Richie (Reddie Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat