Když se rozezněl zvonek Maggie svůj pohled obrátila na Richieho.
„Otevřu mu."
Richie neodpověděl. Jen dál prázdně hleděl do ohně před sebe a usrkával si ze svého šálku čaje. Maggie mezitím pobídla Eddieho ať jde dovnitř. Poděkoval a rovnou zamířil do obývacího pokoje kde byl Richie.
„Nechám vás tu. Zajedu si něco zařídit. Dávej na něj pozor Eddie."
„Budu. Mějte se."
Eddie netrpělivě vyčkával na zavření dveří. Když uslyšel cvaknutí posadil se na pohovku vedle Richieho. Nejdříve se na něho velmi smutně podíval. Následně položil jeho ruku na tu Richieho a silně ji stiskl. Richie zvedl svůj pohled k Eddiemu a usmál se. Úsměv to byl nepatrný ,ale Eddie pociťoval jeho sílu. Richie se nejdříve podíval do země a potom na Eddieho. Přisedl si k Eddiemu blíže,setřásl si deku a objal ho. Eddie se pousmál a objetí opětoval.
„Potřeboval jsem to..." Šeptl s mírnými vzlyky Richie
„Já vím. Hlavně nebreč prosím. Ničí mne to tě takhle vidět. Vyřeší se to. Nějak se to vyřešit přeci musí. Ale slibuji ti že ať to skončí jakkoliv na konci budeme spolu."
Richie se pro sebe pousmál. Naklonil se a svou hlavu složil k Eddiemu do klína. Eddie se lehce začervenal a začal Richieho vískat ve vlasech. Netrvalo dlouho a Richie usnul. Zanedlouho i Eddie upadl do říše snů.
Když Maggie dorazila domů nahlas pozdravila. Odpovědi se jí nedostalo proto šla do obývacího pokoje jestli je vše v pořádku.
„Ahoj už jsem ta-"
Zarazila se když spatřila oba spát na gauči. Na tváři sejí rozprostřel široký úsměv. Pomalu docupitala k ovládači a vypnula televizi která hrála v pozadí. Ještě jednou se na chlapce podívala a znovu se usmála. Hned potom opustila pokoj a zavřela za sebou potichu dveře.
ČTEŠ
Love,Richie (Reddie Cz)
Teen FictionRichard Tozier se na první pohled zdá být obyčejný chlapec...,ale zdaní občas klame...