#26

565 68 2
                                    

Richie šel po městě se sluchátky a okolní svět vlastně vůbec nevnímal. V mobilu měl stažený playlist smutných písniček. Ničilo ho jak moc mu všechny písničky alespoň jednou věcí připomínali Eddieho. Domů musel spěchat rychle protože se právě pěkně rozpršelo.

Když došel domů čekala na něj matka.

„Ahoj Richie. Je ti lépe?"

„Ale jo ujde to. Díky za optání."

Maggie si jen starostlivě povzdychla. Než stihla říct cokoliv dalšího Richie už tady nebyl. Odebral se do svého pokoje.

Písničky tentokrát zapojil do reproduktorů. Na svém notebooku projížděl různé sociální sítě.

Pomalu ho to přestávalo bavit proto počítač odložil vedle sebe. Chvíli jen tak ležel,díval se do stropu a vychutnával si melodii písně „Fuck love" kterou vlastně ani neznal a náhodně se objevila v jeho playlistu.

Jemně pootočil hlavu a jeho pohled padl na tu fotografii s Eddiem. Chtěl odvrátit pohled,ale jeho druhá strana mu to nedovolila. Zvedl se a opatrně si fotografii sundal z nástěnky.

Lehl si zpět do postele a fotografii si dal před obličej. Tolik se mu chtělo ji roztrhat ,ale neudělal to.

Ubíhal čas a přiblížil se večer. Richie ani nesledoval hodiny takže mu ani nedošlo že bude brzy tma. Usnul a fotku křečovitě svíral v jedné ruce.

Maggie Tozierová zrovna v obývacím pokoji pracovala na svém projektu do práce. Popíjela červené víno a chroupala zdravé chipsy. Nikdy by si nedovolila porušit svou dietu.

Její poklidný podvečer přerušil zvonek. Naštvaná se odebrala k hlavním dveřím.

„Lidé dnes nemají opravdu žádné vychování zvonit v tuto dobu!" Zanadávala si potichu.

Když otevřela dveře spráskla ruce.

„To ti to trvalo." Řekla mírně vyčítavě a pohlédla na Eddieho který stál mokrý od deště přede dveřmi.

„Pojď dovnitř." Řekla a mávla rukou.
Eddie poděkoval a vstoupil. Sundal si boty a Maggie uložila jeho mokrou bundu na věšák.

„Teď už je to na tobě. Pokoj snad víš kde má.."

Eddie jen kývl a nahlas si povzdychl. Sklesle začal stoupat po schodech do Richieho pokoje.

Potichu zaklepal. Nic. Tak tedy znovu zaklepal. Nic. Eddie otevřel pomalu dveře a nepatrně nakoukl dovnitř.

Uviděl Richieho jak spí. Vstoupil a potichu za sebou zavřel dveře. Pomalu si přisedl na postel vedle Richieho. Prohlížel si ho od hlavy až k patě. Slabě se pousmál když spatřil fotografii v Richieho ruce.

Čekal tam víc jak čtvrt hodiny. Myslel si že čekání nemá smysl. Připravoval se k odchodu. Už tiskl kliku když najednou...

„To už odcházíš?" Uslyšel za sebou Eddie  známý hlas. Otočil a zadíval se Richiemu přímo do očí.

pokračování příště

To jsem to hezky ukončila coo? Hehe. Hlavně si užijte podzimní prázdniny♥

Love,Richie (Reddie Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat