„Richarde! Tak sakra vstaň. Přijdeš pozdě. Už na tebe čeká Eddie."
Richie se prudce zvedl a začal se rychle oblékat. Čas mu nedovoloval nasadit si čočky a tak si po půl roce vzal brýle.Věděl že když už na něj Eddie čeká musí být pozdě. Do ruky popadl batoh a seběhl schody. Jako každý den vzal sáček se svačinou a rozloučil se s matkou.
Eddie už stál před domem a nedočkavě přešlapoval.
„Omlouvám se Ede."
Eddie zvedl svůj zrak od displeje mobilu a vzhlédl k Richiemu.Široce se usmál a přistoupil k němu blíže. Stoupl si na špičky a upravil Richiemu brýle.
„Sluší ti to."
Richie nesměle úsměv opětoval.
„M-měli by jsme jít."
„Jasně."
Richie šel celou dobu mlčky vedle Eddieho.Cestou nabrali Losery. Jako poslední se k nim přidala Beverly.
„Už jste to viděli na Twitteru?"
„C-c-co by jsme měli vidět?"
Zpetal se se zájmem Bill.„No ples přece! Příští pátek!"
„Ale ne!"
Zaúpěl Richie.„Je to prý nejúžasnější akce ! Všichni by jsme tam měli jít. A navíc je i afterparty."
„Bude to trapas"
„Richie! Nebuď suchar.Bude to fajn."
Přesvědčoval ho Stanley.„Jo a s kým tam tak asi půjdu?"
„S Ann-"
Bev se zastavila a větu nedokončila. Omluvně se podívala na Richieho.„Poznáš třeba někoho nového Richi."
Přidal se Mike.„A co Eddie?"
Optal se Ben.„No já nevím.."
„Půjdeme všichni."
Řekla odhodlaně Beverly.Richie si otráveně oddychl a vražedným pohledem přejel Beverly která pokrčila rameny a poslala mu ironický vzdušný polibek.Oběd
„Kruci."
Sykl tiše Richie.„Co je?"
Zeptal se zvídavě Stanley a vložil si do pusy sousto salátu.„Annie je tu..."
Beverly se ohlédla a zamávala sestře.
„Co se mezi vámi stalo?"
„Určitě jsi nepřehlédla ten obrovský,fialový cucflek na jejím krku že? Jo tak přesně ten ode mne neni."
„Aha."
Řekla Bev. Všichni se sborově otočil a začali zkoumat Annienin krk. Richie se plácl do čela.„Jo a hlavně nenápadně že?"
„Promluvím s ní Richi."
Řekla posmutněle Beverly.„To není potřeba."
„Kdo si myslíš že jí ho mohl udělat?"
„Tvoje máma."
„Sakra Richie. Dokážeš ty něco brát vážně?"
„Přemýšlím. Ehm ne."
Beverly drkla Richieho do ramena a široce se usmála.
Začíná se nám to rozjíždět❤️
ČTEŠ
Love,Richie (Reddie Cz)
Teen FictionRichard Tozier se na první pohled zdá být obyčejný chlapec...,ale zdaní občas klame...