Den před plesem
Byl den před plesem a tak probíhaly přípravy. Všech sedm loserů se sešlo jako tradičně u jednoho stolu. Jenže všechno překazila učitelka.„Hele děcka nemůžu vás takhle nechat všech sedm. Potřebuju pár statných chalpů na vyšší výzdobu takže si vezmu Mikea,Bena,Stanleyho,Richarda a Billa. Beverly ty s Eddiem dojdete za tvým otcem pro květiny a na každý stůl postavíte jednu. Ten největší puget půjde pro královnu plesu tu mi potom donesete do kabinetu.Je všem všechno jasné?"
„Bože je hrůza mít otce školníka."
Odfrkla naštvaně Bev. Eddie se uchechtl a pobídl Beverly. Cestou do spodní části školy se Eddie svěřoval Beverly.
„Bojím se toho plesu Bev."
„Ale vždyť se přeci nemusíš vůbec ničeho bát. Jdeš tam s jedním z těch nejhezčích kluků který znám. A věř mi on tě má sakra rád jen to možná nedává tolik najevo. Znám ho jak svoje boty."
„Vážně si to myslíš?"
„Mh to si piš."
Eddie se nejistě usmál a pohlédl na Beverly.
„Víš co by bylo nejlepší Eddie? Kdyby jste vyhráli tu soutěž. Byli by jste král a král plesu! Jak roztomilé! Musíte se přihlásit!"
„No já nevím Bev.."
„Nebuď srab Eddie!!Já vás tam přihlásím!"
Eddie protočil panenky. Beverly se ušklíbla a zaťukala na dveře. Ze dveří vylezl Beverlyin táta. Dal jim všechny květiny které potom přenesenli do sálu. Beverly i Eddie si na květinové výzdobě dávali opravdu záležet.
Beverly sáhla do kýble kde původně byly všechny květiny. Vytáhla tu poslední která zůstala.
„Je nádherná."
Vydechla tiše. Eddie jen vydal tichý zvuk na souhlas. Společně se tedy odebrali ke kabinetu odevzdat puget.
„Tak konečně jste tady. Půjdu uklidit kytici a potom zkontrolovat jak jste to udělali a pokud bude vše v pořádku pustím vás domů."
Učitelka se tedy odebrala do sálu aby vše zkontrolovala. Když učitelka sdělila že je s jejich prací spokojena Eddie i Beverly se radostně připravovali na odchod domů.
Eddie se zastavil u dveří. Ohlédl se a snažil se najít Richieho. Když Richieho uviděl objevil se mu na tváři úsměv. Richie stál na štaflích u zdi a zrovna připevňoval stuhy. Když si povšiml Eddieho lehce se pousmál a pozvedl ruku na pozdrav. Eddie toto gesto opětoval.
„Tak už pojď Eddie!"
„Už jduu."
ČTEŠ
Love,Richie (Reddie Cz)
Teen FictionRichard Tozier se na první pohled zdá být obyčejný chlapec...,ale zdaní občas klame...