#42

461 57 10
                                    

„Bolí mě hlava a je tady moc ostré světlo." Řekl Richie,sykl a chytil se za hlavu. „A ty se divíš? odvětil Eddie pobaveně. „Skoro nic si nepamatuji. Řekneš mi co se dělo?" „Nevím co se přesně dělo ,ale Bev mi poslala několik fotek a nevím zrovna zda to je to co by jsi chtěl vidět." uchechtl se Eddie. Richie trochu zmateně zamžoural a zadíval se na Eddieho.

„Moc si toho vypil." Řekl Eddie,lehce sklopil zrak a pokračoval „Musel jsem ti pomoci domů jinak by jsi netrefil." „Až tak špatné to bylo?" Optal se opatrně Richie. „To tedy bylo." Richie se plácl do čela.„Říkal jsem něco?" Eddie neodpověděl. Měl strach říct co Richie za opilosti říkal. Bál se toho že mu Richie tuhle krásnou myšlenku nějakým způsobem zatrhne.

„Říkal si hodně věcí." „Jako třeba?" Optal se zvědavě Richie. „Nechám si to pro sebe." „To bylo tak ošklivý?" „Ne ba na opak. A už dost." Řekl Eddie a než stačil Richie cokoliv říci vlepil mu polibek aby ho umlčel. Richie se pousmál a přitáhl si Eddieho ještě blíže. „Děkuju že jsi mi pomohl dojít domů." „Nemáš za co jen doufám že to nebudu muset dělat často." „To ne slibuju."

„Musíš se chovat že jsi v pořádku. Už dorazila Maggie." „Jsem v pořádku. Už jsem do sebe hodil aspirin." „Fajn. Tak pojď jdeme na snídani.

Když se všichni sešli u snídaně začala diskuze. Ze začátku to bylo v pořádku ,ale později se začala Maggie vyptávat. „Richie ty jsi nějaký bílý. Jsi v pořádku?" Na Richiem bylo vidět jak znervozněl. „Jsem v pořádku." Snažil se usmát ,ale moc mu to nešlo protože světlo v jídelně na něj bylo moc ostré proto si musel oči zakrývat a příšerně se šklebil. „Měl by si jít do postele. Nevypadáš vůbec dobře." „Jsem v pohodě mam-" Ještě než to Richie dořekl zvedl se mu žaludek a musel běžet na záchod.

Když se vrátil zpět posadil se na své místo se sklopeným zrakem. „Richarde. Já přece nejsem hloupá. Co jsi pil?" Vypadlo po chvíli ticha z Maggie

Pokračování příště

Love,Richie (Reddie Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat