Eddie skleněným pohledem pohlédl na Richieho. Richie mu obrátil lítostným pohledem. Přistoupil blíže k Eddiemu a pevně ho objal. Eddie neváhal a obětí opětoval. Své drobné ruce obmotal kolem Richieho pasu a hlavu zabořil do jeho hrudníku.
Maggie nenápadně přistoupila blíže k doktoru.„On je hodně citlivý. Nebude to pro něj jednoduché." „Vy jste jeho příbuzná?" „Ach nene. Jsem jeho.." Maggie nedokázala najít správný výraz. Otočila se a vzhlédla ke klukům.
„Myslím že to chápu." odvětil souhlasně doktor. „Čekají tu na něj lidé ze sociálky. Je potřeba se domluvit co a jak. Bude možná lepší když tu počkáte s ním." Řekl doktor a rukou ukázal na dvě ženy na vysokých podpadcích.Maggie souhlasně přitakala a rozešla se k těm dámám.
„Dobrý den." „Dobrý den. Já jsem Susie Bakerová a tohle je moje kolegyně Elena Blakeová. Jsme tu kvůli jistému Edwardovi Kaspbrakovi. Jste jeho příbuzná?" „Ne to nejsem." „Víte jsme tu protože jsme se dověděli že už nemá žádné příbuzné tady v Derry proto si s ním musíme promluvit aby jsme věděli jak postupovat dál." „Aha dobře."
Eddie s těmi dámami zprva vůbec mluvit nechtěl. Maggie musela Eddiemu dlouze rozmlouvaz. Z druhé strany mu nikdo nechtěl odporovat kvůli situaci která nastala. Nakonec i Richie mu řekl že by s nimi měl jít. Eddie chvíli přemýšlel ,ale nakonec souhlasil.
O několik minut později
„Musíš se rozhodnout, jsou tu dvě možnosti buďto tě pošleme k prarodičům a nebo půjdeš do domova pro mládež. Nic jiného ti nabídnout nemůžeme." Eddie vystrašeně vykulil oči. „Já nikam nepůjdu. A prarodiče nemám." „Jiná možnost ,ale není." Zadívala se vážně Elena Eddiemu do tváře.„A to prostě nemůžu zůstat u Richieho?" Řekl Eddie a poukázal na Richieho který seděl v bufetu za skleněnými dveřmi. Susie a Elena si vyměnily pohledy. „No pokud by souhlasila jeho matka asi by v tom žádný problém nebyl." Eddie se nadějně pousmál.„Zeptáme se jí. Pokud ,ale souhlasit nebude víš co tě čeká že?" Eddie nasucho polkl a kývl na souhlas.„Fajn tak tu počkej."
Obě dvě se sborově zvedly ze židlí a odešly za Maggie. Eddie počítal každou sekundu a nervózně prsty klepal do stolu. Nedokázal si ani na chvíli představit být v nějakém Domově pro mládež. Nikdy o takovém místě nešyšel ,ale už jen název mu naháněl husí kůži.
Když cvakly dveře Eddie se pozorně narovnal. Ruce se mu klepaly a cítil jak se mu rychleji rozbušilo srdce. Susie a Elena se posadili zpět na svá místa a pohlédly vážně na Eddieho.„Paní Tozierová souhlasila takže zůstaneš u nich." Eddie se radostně usmál.„Ale nemůžeme ti zaručit že je to dlouhodobé řešení."
Když schůzka skončila Eddie se vrátil zpět za Maggie a Richiem. Maggie si ho opět stáhla do objetí. Eddie jí snad pětkrát poděkoval i když pokaždé odpověděla že je to maličkost. Nasedli do auta a odjeli opět zpátky k domu.
Pokračování příště
Přeji vám hezké pondělí(spíš tedy pondělní večer)❤️
ČTEŠ
Love,Richie (Reddie Cz)
Teen FictionRichard Tozier se na první pohled zdá být obyčejný chlapec...,ale zdaní občas klame...