Druhý den ráno
„Richie já mám strach." Řekl z ničeho nic Eddie který posedával na posteli v Richieho mikině a pozoroval ho jak si dopřává ranní rozcvičku kterou vlastně stíhal jen o víkendu protože o školní dny vstával skoro vždycky pozdě.Richie přestal cvičit a svůj zrak upřel na Eddieho
„Z čeho?" Optal se a tázavě si Eddieho přeměřoval pohledem.„Mám strach co se stane až přijdu domů...znáš mojí mámu. Určitě mi vyčte to co jsem jí pověděl. To nebylo vůbec pěkné." řekl a podíval se na zem. Richie se posadil vedle Eddieho a objal ho jednou rukou.
„Eddie ona ti nemá co vyčítat. Řekl si jí pravdu. Řekl si jí svoje pocity. Ona by o tom měla přemýšlet protože určitě ví že i kdyby tě odtuď odvezla míle daleko ty pocity budou pořád stejné. Ale já jí nedovolím odvézt mi tě pryč. Nikdy."Richie se zadíval Eddiemu do jeho skleněných očí. Eddie se lehce pousmál.
„Děkuji Richie ,ale já se bojím že to udělá znovu." Řekl Eddie a do očí se mu nahnaly slzy.
„Cože?" Richie si nechápavě Eddieho prohlédl. Eddie ,ale neodpověděl nic.
„Eddie odpověz mi!" Řekl přísným tónem Richie. Eddie ,ale stále nic neříkal. Jen si pomalu vyhrnul rukáv. Odhalila se jedna obrovská podlitina a dvě menší modřiny.
„Ona tě bije Eddie?"
„Ne...jen když je moc naštvaná...nestává se to často ,ale jen když se napije."
„A proč jsi nikomu nic neřekl?Tohle by se mělo řešit."
„Ustalo to a těd to zase udělala. Vlastně je to po roce. Nikdy si druhý den nepamatuje že to udělala jak je opilá."
„Ach Eddie. Měl si mi to říct okamžitě."
„Nechtěl jsem." Řekl Eddie a podíval se do země. Richie si povzdychl a stáhl si Eddieho do objetí. Eddie zavřel oči a vychutnával si bezpečnost kterou pociťoval v Richieho objetí.
„Půjdeš teď domů a pokud se něco stane prostě mi zavoláš. Ano?"
„Ano. Děkuju Richie. Děkuju moc."
ČTEŠ
Love,Richie (Reddie Cz)
Novela JuvenilRichard Tozier se na první pohled zdá být obyčejný chlapec...,ale zdaní občas klame...