#20

623 74 5
                                    

Richie se třásl zimou. Po tváři mu teklo ještě několik slz. Jejich stud snad cítil po celém těle. Byl na lavičce schoulený v parku jako klubíčko.Vždycky sem - chodíval s matkou když otec pracoval a tak měl jistotu že ho tady otec nikdy nenajde.

Přemýšlel o všem co se právě stalo protože mu to pořád nedocházelo. Chtělo se mu křičet a brečet I když to bylo těžké dokázal to udržet.

Když se zvedal s úmyslem jít jinam zazvonil mu mobil. Volal mu Eddie. Na obrazovce se mu rozsvítíla fotka Eddieho jak spí a hned nad ní jeho jméno. Richie se nad fotografií pousmál ,ale ne na dlouho.

Telefon také zvedat nechtěl protože mu to v tuto chvíli nepřišlo vhodné. Proto zvonění ignoroval. Prošel se cestou zpět do své ulice. Z domu zrovna vycházela Maggie která se vydávala hledat Richieho.

„Richie stůj!"
Řvala matka už z dálky. Richie věděl že jí nikdy neuteče. Proto se obrátil a vydal se k matce.

„Richie... jsi celý promrzlý pojď prosím domů..."

„Nepůjdu tam pokud tam bude on.."

„Neměj strach. Není tam."

Maggie se na Richieho usmála a obtočila kolem něj svou paži i když byl možná o polovic větší než ona sama.

Maggie Richiemu uvařila čaj a posadila se vedle něj na gauč.

„Proč jsi jen něco neřekl Richi..."

Maggie se na Richieho dívala nešťastně. Richie neodpověděl. Sklopil zrak a pokrčil rameny.

Netrvalo dlouho a Richieho mobil se znovu rozezněl. Tentokrát to ,ale byla zpráva. Richie vzal mobil do ruky a zprávu si přečetl.
Kvm

„Richie stavím se u vás. Nikam nechoď ano? Za pár minut jsem tam."

Richie odvrátil pohled od displeje a zadíval se na matku.
„Volala jsi mu že?"

Maggie přikývla a podívala se na Richieho. Ten si jen hluboce povzdychl a ještě více se zachumlal do deky.

Hrozně se omlouvám zlatíčka mám teďko do neděle „brigádu" a naprosto nic nestíhám. Snad to příští týden bude lepší❤️

Love,Richie (Reddie Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat