#7

760 85 7
                                    

Políbil jsem ho a on zčervenal ,ale polibek opětoval. Byl to ten nejkr-

Richie se rychlostí blesku posadil. Setřel si z čela kapky potu a rozhlédl se okolo. Podíval se na Eddieho který stále přebýval v říši snů.Otočil se na stranu a zamžoural na spícího Eddieho.

Eddie si podpíral hlavu rukou. Rozcuchané vlasy mu trčely do všech stran. V místonsti se topilo takže jeho tváře nabíraly rudý odstín. Rudá barva krásně zvýraznila pihy které pokrývaly jeho tvář.

Richie se neubránil úsměvu. Díval se na Eddieho ještě několik minut. Když si uvědomil co dělá opět se ve své mysli okřikl. Rychle odvrátil pohled od Eddieho a obrátil se zpět na druhou stranu. Zadíval se do zdi a ještě na chvíli upadl do říše snů.

Když se ptobudil později ,Eddie byl pryč. Zvedl se z postele a převlékl se. Když sešel schody spatřil ospalého Eddieho který seděl u televize a prázdně sledoval pořad.

„Dobré ráno Ede."

„Dobré ráno. Vezmi si cokoliv v lednici."

Eddie věnoval Richiemu nepatrný úsměv a dál se věnoval svému pořadu zatím co Richie si na chleba mazal marmeládu.

Richie se posadil na gauč vedle Eddieho. Oba mlčky seděli a sledovali seriál. Richie celou dobu přemýšlel jak navázat konverzaci ,ale nic ho nenapadalo. Kéžby věděl to že Eddie se snaží o to samé.

„Měl bych jít."

Řekl tiše Richie

„Dobře."

Odvětil Eddie a vzhlédl k Richiemu který si do ruky vzal batoh a do druhé zbývající kousek chlebu s marmeládou

„Měj se Ede a pozdravuj svoji mámu."

„Richie!"

„Copak Eddienko? Snažím se být slušný."

„Pche ty a slušný? Že vůbec znáš takové slovo."

Richie se ušklíbl.Poslal Eddiemu ironický vzdušný polibek a zavřel za sebou dveře.

Love,Richie (Reddie Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat