Kiliseler 12

19 8 0
                                    

Jackson: Emre ya bu Taksim de bulunan o Mustafa Kemal Atatürk heykeli değil mi?

Emre: Evet :) O merak edip de ne zaman gideceğiz dediğin Mustafa Kemal Atatürk heykeline geldik sonunda :))

Jackson: Wowow ne kadar da çok yol geldi ya ama olsun çok güzel gözüküyor cidden görmeye değer. :)

Gavin: Ama bence de değer çok güzel çünkü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gavin: Ama bence de değer çok güzel çünkü... Ama bunu merak ettiğini ben yeni öğreniyorum.

Mustafa: Sorma bende daha yeni öğrendim bunlar acaba bizi uyuttular mı yaa veya biz mi uyuyoruz anlamadım ben bunlar şifreli falan mi konuşuyor onuda çözemedim ki?

Emre: Ne var ya siz önde giderken arkada ikimiz konuşmuştuk o sırada göstermişti yani bende ileride onun yanına gideceğimizi söylemiştim. Siz gerçi neden hep önde gidiyordunuz ki yolu biliyormuş gibi :))

Mustafa: Gerçi oda doğru yolu bilmeden gidiyoruz işte :))

Gavin: Cidden vallah biz neden hep en önde gidiyoruz?

Mustafa: Emre düz gideceğiz dediği için her zaman bizde önden sohbet ederek yürüyorduk işte o kadar. :)

Gavin: Neyse ya boş verin olan oldu :))

Mustafa: Aynen boş verin de gelin hep beraber resim çekilelim. Ama önce herkesin istediği gibi çekelim sonra toplu çekiliriz.

Emre: Hadi o zaman ben çekerim.

Jackson: Zaten hep sen çek sen bu işin uzmanı gibisin sanki eğitim almış fotoğrafçı gibi çekiyorsun sana bir tane profesyonel kamera şart yaa

Emre: Yani arkadaşlarım da öyle diyor da bende almak istiyorum da daha alamadım. Burada biraz pahalı da ondan.

Jackson: Ahahah sen gel İngiltere'ye ben sana en kaliteli fotoğraf makinesini hediye ederim. Oradan alıp gönderebilirim ama gelirken gümrük sorun yapar kesin gümrükten geri gönderirler sen en iyisi geldiğin zaman sana hediye edelim.

Emre: Ahahaha tabi orada ne fotoğraf makineleri vardır ya cidden

Jackson: Bizim profesyonel makineye de bir ara bak istersen çok iyi en iyileri arasında bir çantada ufacık drone var oda çok iyi

Emre: Nasıl ya sizin çantanızda drone mi var?

Jackson: Evet akşam otelde gösteririm veya yarın sabah geldiğiniz zaman hem fotoğraf makinesini incelersin hem drone'yi olur mu?

Emre: Tabi ki de olur yaa

Mustafa: Emre makine istiyorsan ben sana alırım ki istersen gel hemen alıp gelelim istersen benim makineyi vereyim sana olur mu?

Emre: Ahaha yok ya gerek yok cidden ikinize de teşekkür ederim. Bu arada ne kadar çok konuştuk ya hadi geçin tek tek resminizi çekeyim de geriye kalan yerleri de bir an önce gezelim...

Gezgin ve Meraklı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin