Eskisi Gibi Bölüm 39

4 1 0
                                    

Emre Afyona vardıktan sonra ilk ailesini aramaktadır. Ailesinden sonra da Mustafa'ya indiğinin haberini vermektedir.

Emre: (Annesini arıyor... Telefon Çalışıyor...)

Annem: Efendim Oğlum vardın mı Afyona?

Emre: Evet Annecim şimdi indim servise binip yurda geçicem.

Annem: Tm oğlum dikkat et kendine yurda varınca aramayı unutma tmmı?

Emre: Tm Annecim seni ararım uzun uzun konuşuruz.

Annem: Tm oğlum hadi görüşürüz.

Emre telefonu kapattıktan sonra Mustafa'yı aramaktadır.

Emre: Mustafayı aramaktadır...

Mustafa: Efendim solak

Emre: Deli ben Afyona indim bilgin olsun. Şimdi yurda geçiyorum.

Mustafa: Tm yurda gidince ara gidince böyle yalnız kaldım kimsem yok gibi hissettim ya :(

Emre: Tmm ararım. Nee nee yalnız mı kaldın yoo kalmadın ki yine eskisi gibi arada Skype'den konuşuruz veya ararım ben seni hiç merak etme...

Mustafa: Peki yurda gidince ara yine konuşalım uzun uzun tmmı? Unutma!

Emre: Tm tm Skype'den ararım.

Mustafa: Tm peki hadi görüşürüz.

Emre telefonu kapattıktan sonra hızlı bir şekilde Afyonda kalmış olduğu yurda varmaktadır. Yurta gelir gelmez ilk Annesini aramaktadır. Annesiyle uzun uzun konuştuktan sonra eşyalarını yerleştirerek Mustafa'yı aramaktadır.

Emre: Deli umarım açar ya keşke mesaj atsaydım ama o şimdi kesin benim aramamı bekliyordur. Dur bir deneyelim olmadı.

(Skype üzerinden Mustafa'yı aramaktadır ve aradığı an direk açılmıştır.)

Mustafa: Heyy deli solak nasılsın?

Emre: Yuh bu kadar hızlı açacağını hiç tahmin etmemiştim iyiyim ya sen?

Mustafa: Bildiğin gibi ya aynı sen ne yaptın eşyalarını fln yerleştirdin mi?

Emre: Yerleştirdim ya hepsini halletim.

Mustafa: Ohoh iyi o zaman ya karnını doyurdun mu peki?

Emre: Hmm onu şey yaptım.

Mustafa: Onu ne yaptın?

Emre: Ya abur cubur yedim :))

Mustafa: Aferim sana birde gıdacı olcan millet duysa gıdacı abur cubur yiyor lafa gelince yemeyin diyor diye laf çıkar vallah...

Emre: Yoo ben onlara da diyorum ki ayda 2 kere yiyebilirler çünkü vücudun bazen abur cubur yemesi de gerekiyor. İnsan vücudu öyle bir şey ki bazen o abur cuburum içerisinden aldığı besini başka sebze ve meyvelerden alamıyor. Onun için ayda 1 2 kere dozunu yükseltmedikleri sürece yiyebilirler yani...

Mustafa: Peki de abur cubur ile olmaz o yemek yemen gerek.

Emre: Ya tm yerim birazdan.

Mustafa: Sen birazdan dediğine göre yemezsin kesin.

Mustafa Emre'nin tüm bilgilerini bildiği için yemeksepeti uygulamasından Emre'nin haberi olmadan onun sevmediği yemeklerden alıp yurt odasına göndertmektedir.

Emre: Ya yiyecem niye yemeyeyim ki?

Mustafa: Emre biliyor musun ne zaman yiyecem dediğin zaman yemiyorsun. Hem senin yurt yemek saati de geçti.

Emre: Geçsin ya bir şey olmaz bizim dolapta zeytin, peynir fln var yani dolap dolu dolu :))

Mustafa: Hm o zaman karşımda ye yemezsen inanmam.

Emre: Tm bekle 10 dk sonra yiyecem.

Aradan 10 dk geçmektedir ve Mustafa'nın siparişleri gelmektedir.

Emre: Kapı çalıyor 1 dk bekler misin?

Mustafa: Benim siparişlerim gelmiştir. :))

Emre: Ne siparişi bu saate iyi misin? Dur bekle

Emre kapıyı açarak Musti'nin yemek siparişini almaktadır.

Emre: Mustafa buraya gel sen ne yapıyorsun ordan doğru hani söz vermiştin?

Mustafa: Ne ya ne yapmışım ben yine bir şey yapmadım ki kendime yemek siparisi verdim :))

Emre: Bellu görüyoruz hani bir daha göndermeyecektin?

Mustafa: Ahaha seni aç bırakamam mlsf şimdi o yemekleri güzelce yiyorsun :)) hem senin en sevdiğin şeyleri aldım.

Emre: Ohaa harbi neyse artık teşekkür ederim ben zaten sipariş verecektim ki.

Mustafa: Hadi hadi yeme beni şimdi

Emre: Ciddiyim bak istersen telefonumda en son açık olan şeye

Emre telefonundan sipariş vereceği yerin numarasının alt sekmede olduğunu Mustafa'ya göstermektedir.

Mustafa: Tmm tm inandım.

Emre: Tm tekrardan teşekkürler ben yemek yiyip uyuyayım sonra konuşuruz olur mu?

Mustafa: Olmaz yemeği yiyeceksin bak bende yiyorum ikimiz yiyip kapatcaz.

Emre: Deli sen var ya harbi delisin kendine de aynı siparişi mi verdin harbi delisin

Mustafa: Ahaha sen kadar olmasak da biraz deliyim.

Emre: Deli yaa

Mustafa: Okulun ne zaman bitiyor?

Emre: Bilmem ki 3 4 ay sonra biter galiba

Mustafa: Hm o zaman ne yapcaz?

Emre: O zaman şöyle yapcaz ben oraya gelcem baban izin vermez tek gelmene biliyorum onu çünkü seni alıp Safranbolu'ya getiricem sonra gezcez tozcaz işte

Mustafa: Hm peki babam ama korumasız asla göndermez.

Emre: Ya benim babamı baban biliyor zaten bir şey olmaz ama gelirse de gelsin korumalar ne olacakmış bizle onlarda gezer işte...

Mustafa: Tm peki o zaman bu arada sınavlarına iyi çalış tm mı?

Emre: Tm tm sende yine eskisi gibi çalışırız.

İkili vize ve final sınavlarını atlattıktan sonra tatil zamanı gelmektedir. Tatil için planlar yapmaya başlamaktadırlar.

Gezgin ve Meraklı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin