Sohbet Zamanı 19

12 6 0
                                    

Babası: Sonunda gelebildiniz gençler

Mustafa: Aslında gelmeyecektik Baba da sonradan vazgeçtik ve geldik.

Babası: Bak sen şunlara odanıza kadar gelirdim ki siz gelmeseydiniz.

Mustafa: Keşke odaya gelseydin Baba vlh tah odadan kalkıp buraya kadar geldik :)

Babası: O zaman gelin sizin odanıza gidelim.

Mustafa: Ciddi misin?

Babası: Evet hadi kalkın gidelim.

Hemen hızlı bir şekilde kalkara Mustafa'nın odasına doğru hareket etmektedirler.

Mustafa: Off beh benim odam gibisi yok cidden

Emre: Ahah herkesin odası kendine güzeldir bunu hiç bir zaman umutma

Mustafa: Ya bu ne demek şimdi beğen medin mi yani?

Emre: Ya beğendim sapsik şakasına diyorum.

Babası: Hm aynen doğru söylüyorsun cidden. Bu arada bugün neler yaptınız nereleri gezdiniz ve bir de bu Jackson ve Gavin ile nasıl tanıştınız az anlatın bakalım?

Mustafa: Baba varya ciddiyim sana inanamazsın o kadar güzel bir gün geçirdik ki aşırı güzeldi ya hayatımda geçirdiğim en güzel gün diyebilirim. O kadar çok yere getirdi ki Emre yani say say bitmez ama getirdiği yerlerde ciddiyim aşırı iyi biz bunca yıl İstanbul'da boşu boşuna saçma sapan geziyor muşuz ben onu fark ettim cidden. Bu arada Jackson ile Gavin tanışmamızı Emre anlatsın onun sayesinde tanıştık zaten.

Emre: Ahah olur tabi ki de o zaman ben başlayayım kısaca biz araştırma yapmıştık buraya gelmeden önce müze fiyatları olsun gideceğimiz yerler olsun bayah araştırdık. 2 hafta boyunca bu gezi planımız ile ilgilendik tabi sınavlardan önce neyse işte biz araştırır iken müze fiyatlarını hesapladık ve tahmini 750 tl ye falan denk geliyordu bize ama biz İstanbul'a geldiğimiz zaman Sultan Ahmet Cami den sonra Ayasofya ya girerken kapıda Müze Kart diye bir kart gördük. Sonra tabi orada ki görevlilere sorduk öğrencilere 20 tl imiş ve bu kart ile tüm müzelere ücretsiz girebiliyor muşuz. Tabi bizde sıraya girdik ama sıra o kadar çok ki bir türlü bitmedi arkamızda da iki tane yabancı arkadaşlar var bizler gibi bizde dura dura tabi sıkıldık. Birbirimize laf atarken saçmalarken onlar araya girdi fln derken tanıştık. Hep beraber gezdik tozduk eğlendik. Hayatın tadını çıkarttık.

Babası: Bu haberi duyduğuma çok sevindim sizin için de güzel olmuştur. Yeni arkadaşlar edinmenizi sağlamıştır. Bu arada o gezi planınızı bana da gösterebilir misiniz?

Emre: Tabi ki de çantamın içinde olması gerek.

Emre gezi için özenle hazırladıkları kağıdı babalarına göstermektedir. (Arkadaşlar kağıdı çöpe attığım için size atamıyorum ama ilk bölümlerde ki gezi planının biraz değişiği yani farkı yok aslında)

Babası: Peki buraların hepsini gezebildiniz mi?

Emre: Evet bugünlük olan planımızın hepsini gezmeyi başardık sadece Dolmabahçe'yi saniye ile kaçırdık ama onuda yarın gezeceğiz.

Babası: Hepsini gezebildiğiniz için sizi tebrik ederim çocuklar bu arada Dolmabahçe Sarayına girerken keşke beni arasaydınız ben sizi oraya mutlaka sokardım yani

Emre: Teşekkürler aslında dediğiniz mantıklı ama o an cidden hiç aklımıza gelmedi onun için bizde pas geçtik.

Babası: Neyse artık olan olmuş yarın iyice gezersiniz. Bu arada notlarınız nasıl ikinizi bir yakalamış iken açın bakalım transkriplerinizi

Gezgin ve Meraklı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin