Mustafa: Tm bir insan güler de ama her zaman gülmez ki
Emre: Ya ben hep güldüğüm için mutluluk hormonum üst seviyelerde olduğu için üzülmeme, depresyona girmeme fln izin vermiyor onun için hep mutluyum.
Mustafa: Depresyona niye giresin zaten boş ver depresyonu sen gül senin sayende bende gülüyorum çok iyi ya bu arada şimdi ne yapalım?
Emre: Aynen aynen vlh bilmem ki ne yapsak acaba saate 5'e geliyor (17.00) müzeler fln da kapanıyor ne yapsak ki yaa?
Mustafa: Ya bizimkiler bugün toplantı yapacak önemli bir toplantı ben sen varsın diye gitmeyiz demiştim istersen oraya gidelim.
Emre: Hm peki ne toplantısı ki?
Mustafa: Ya bizim şeyin cafesi var ya restaurant gibi hani orada işler fesatmış onun için durum değerlendirmesi gibi bir şey yapacağız ne yapsak işleri yerine getirebiliriz gibisinden bir toplantı yani...
Emre: Wowo iyiymiş gidelim gidelim bayah iyi fikirler veririm ben hadi gidelim de nerede olacak bu toplantı?
Mustafa: Hm benim bir kiralık dükkan var ya Babamlardan gizli hani orada bazen içiyoruz fln maç izliyoruz fln orada olacak orayı bir bayah bir düzenledik efsane oldu ofis gibi yaptık önden bakınca mühendislik arkası da bizim ofis yani orada yapacağız.
Emre: Hee şu senin resim attığın döküntü dükkanı mı diyorsun sen Ümraniye de mi neydi bayah dökün tüydü ben sana şey demiştim boyayın yok masa alın fln diye orası galiba?
Mustafa: Tah kendisi :)) Hadi gelim zaten 30 dk ya fln herkes orada olacak bizde tam saatinde orada oluruz.
Aradan bir 30 dakika geçmektedir.
Emre: Burası çok ara sokak ya burada nereye koyacağız arabayı?
Mustafa: Dükkanın önü boş ya bizimkilerde buraya çekmiş zaten sende çek hemen gidelim.
Emre: Tm tm çektim.
Mustafa: Bak şimdi o meşhur dükkan burası işte karşında ki yer o resimde döküntü olan yeri biz komple yeniledim her şeyini klima fln taktık içerisi var ya bizim olan taraf daha bir başka
Emre: Hadi o zaman girelim.
Mustafa: Selam millet biz geldik.
Bora: Ahanda tam lafın üstüne bizim iki deli de gelmiş 😂
Emre: Manyak tabi geleceğiz niye gelmeyelim.
Furkan: Ohohoh sizi buradan görmek büyük onur Emre beyler.
Emre: Ahaha duyduk ki toplantı varmış bizsiz toplantı sarmaz dediler bizde geldik.
Furkan: İyi yaptınız hadi geçin de hemen başlayalım.
Emre: Bu arada ofis ofis değil mübarek Plaza ofisi gibi yapmışsınız vlh ne ararsan var.
Mustafa: Tabi ki de
Bu arada toplantı başlamaktadır. Cafe'nin ilk önce gelir gider tablolarını hesapladıktan sonra asıl önemli konuya gelmektedirler. Önemli konu da cafe'nin müşteri çekmesi için yapılacak olan yenilikler ve diğer işlemleri konuşmaya başlamışlardır. (Burada fazla bilgi veremiyoruz kapalı toplantı :)) ) Toplantı da en çok broşür ve otobüse reklam verme konusunda anlaşmışlardır. Peki neden otobüse reklam veriyorlar demeyin otobüs boyna geziyor ve her seferinde yeni kişilerle karşılaşıyor ve bu sayede daha çok kişiye ulaşmış oluyorsunuz. Güzel bir menü hazırladıktan sonra toplantının sonuna gelmektedirler.
Bora: Güzel bir toplantı oldu ellerize ayaklarınıza sağlık artık umarım her şey düzelir.
Emre: Düzelir düzelir bana güvenin siz hatta işler bayah iyi yerlere gelecek.
Mustafa: Emre böyle dediğine göre bir bildiği vardır.
Furkan: Adam aşçı üstüne gıdacı yani onda ki gıda zekası onda ki müşteri zekası burada ki kimsede yoktur yani o diyorsa olur. Çünkü adam görmüş geçirmiş yani kaç otelde çalışmış biz gibi evde kös kös oturmamış.
Emre: Ahaha biraz öyle yaa
Mustafa: Bakalım göreceğiz neler olacak
Furkan: Göreceğiz...
Bora: Bu arada nereye gidiyorsunuz?
Mustafa: Eve galiba
Bora: İsterseniz gelin bir cafeye gidelim kafe'nin durumuna da göz atmış olursunuz.
Emre: aahah olabilir aynen belki kafe de de yenilik lazım olabilir.
Bora: Hadi o zaman binin arabalara gidiyoruz.
Kısa bir yolculuğun ardından kafe'ye gelmektedirler.
Emre: Demek o cafe burası demek
Mustafa: Evet ne oldu beğenmedin mi?
Emre: Hm galiba neden müşteri çekmediğini buldum.
Bora: Nasıl? Nedeni ne ki?
Emre: Nedeni girişi böyle bir giriş mi olur yani biraz böyle havalı ve büyük olması gerek.
Furkan: Hm yani diyorsun ki ne kadar gösterişli kapı o kadar çok müşteri
Emre: Aynen öyle bir yerin dışarıdan görünümü çok önemli
Bora: Bu konuda haklısın o zaman dış görünümü komple yeniliyoruz.
Emre: Aynen öyle bak göreceksiniz nasıl da çok müşteri gelecek.
Bora: Umarım öyle olur Gelin bakalım bari bir gıdacı olarak bizi teftiş et :))
Emre: Ahaha olur vlh hadi bakalım lezzetlere fln bir göz atalım. Nasılmış neler varmış içinde.
Bora: Bak bak lezzetler güzel yaa
Emre: Göreceğiz.
Emre kafe'yi komple incelemektedir. Fikirlerini görüşlerini paylaştıktan sonra kafe'den ayrılmaktadırlar.
_______________________________________
Bu bölümü biraz kısa yazmak istedik. Umarım beğenmişsinizdir.Yorum atmayı unutmayınız. Beğenmeyi de lütfen 😍😍
İyi ki varsınız 😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gezgin ve Meraklı
أدب المراهقينİnternet ortamında tanışan iki yakın arkadaşın beraber gezdikleri şehirleri ve yaşadıkları anıları içermektedir.