Buluşma zamanı 6

38 10 0
                                    

Mustafa: Heyy uykucu kalktın mı?

Emre: Tabi ki de kalktım. Hatta her zaman ki gibi ben alarmdan önce kalkıp onu kapattım. Onun beni kaldırması gerekirken ben onu kalkıp kapatıyorum.

Mustafa: Hm tm o zaman ben taksiyi yönlendirdim yurdun önüne 04.15'de gelecek bilgin olsun.

Emre: Tm çok teşekkür ederim bende tam şuan taksiyi arayacaktım şu saate gelir misiniz diye bu çok iyi oldu. Çok teşekkürler Musti... Benim hazırlanmam gerek taksiye binince sana mesaj atarım tekrardan.

Mustafa: Hm tm iyi hazırlanmalar hiç bir şeyini unutma !!!!

Emre: Tm tm görüşürüz.

Mustafa: Görüşürüz...

(Aradan 45 dakika geçmektedir.)

Emre: Ben taksiye bindim...

Mustafa: Her şeyini aldın değil mi?

Emre: Yaa yok artık gözlüğüm oda da kalmış heyecandan şimdi geri döndük iyi ki fazla vakit ayırmışım var ya...

Mustafa: Ahaha içime doğdu var ya bir şey unuttuğun onun için bir kez daha tekrarlamak istedim.

Emre: Ahaha anladım zaten neyse ben otogara geldim. Şimdi hava alanı servisi aradı uyandırma servi siymiş bende söyledim otogara geldim servisinizi bekliyorum diye...

Mustafa: Hmm çok iyiymiş o uygulama yaa benim çok hoşuma gitti yani uyuya kalanların uçakları kaçmaması için bayahh mantıklı bir uygulama bu sayede de müşteri memnuniyetin de de artmış oluyor. Bu arada 05.10 da bini yordun ve 1 saat sürüyordu değil mi servis?

Emre: Aynen öyle bakıyorum da unutmamışsın.

Mustafa: Ahah niye unutuyum ki?

Emre: Genel olarak çoğu şeyi unuttuğun içi onu da unutmuşsundur diye düşünmüştüm...

(Arada 1 saat 10 dakika geçmektedir.)

Mustafa: Aldın mı biletini?

Emre: *Medya

Mustafa: Off çok heyecan yaptım yaa bende hava alanına geldim şimdi hemen otoparka park ettim arabayı şimdi Starbucks'a geçiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mustafa: Off çok heyecan yaptım yaa bende hava alanına geldim şimdi hemen otoparka park ettim arabayı şimdi Starbucks'a geçiyorum.

Emre: Tm peki o zaman ben uçak kalkmadan önce yazarım.

Mustafa: Tm peki şu hava alanı güvenliği kadar sıkı güvenlik hiç bir yerde yok yaa kemeri çıkartmayı unutmuşum baştan bi daha geçtim yaa var ya sabah sabah uykum açılmış oldu. :))

Emre: Ahaha vallah ben eşofman ile geliyorum. Senin yanına gelmeden lavabo da değiştirmeyi düşünüyorum.

Mustafa: Ahah tm peki senden haber bekliyorum. Uçak kalmadan mesaj atmayı unutma sakın !!!

Gezgin ve Meraklı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin