Veda Vakti 24

3 2 0
                                    

Mustafa: Evet geldik istersen arabayı otoparka çekelim hemen çıkınca oradan basıp gideriz.

Emre: Olur tabi ki de hemen çekelim.

Hızlıca arabayı otoparka çekerek tekne turu yapmak için biletlerini almaya başlamışlardır.

Mustafa: Evet hadi bakalım son turumuzu yapıyoruz hazır mısınız?

Jackson: Sizlerden ayrılacağım için biraz moralim düştü umarım uçağa binerken duygulanmam.

Emre: Yaa gel gel buraya gel sarılacağım yaa asıl ben ayrılacağımız için üzüleceğim.

Emre ve Jackson birbirlerine sarılırken Mustafa Gavin ile beraber resimlerini çekmektedirler.

Jackson: Siz bizi mi çekiyorsunuz?

Gavin: Ahah çok güzel sarılıyor dunuz bizde bu anı ölümsüzleştirmek istedik.

Emre: Sizi gidi siziler

Mustafa: Bence bayah iyi çıktınız bu arada hadi vapura binelim.

Yavaş yavaş vapura binerek güzel resim çekebilecekleri bir yere geçtikten sonra Mustafa son kez herkesi uyarmaktadır.

Mustafa: Yine ve son kez diyorum fotoğraf makinelerinize ve cep telefonunuza sahip çıkınız yoksa suya düşebilir.

Emre: Tm tm

Jackson: Artık öğrendik ya her şeyi biliyoruz.

Gavin: Siz var ya bence tur rehberi olun ya böyle rehberler lazım son vedayı tekne turuyla yapan bir arkadaşlarımız hiç olmamıştı. Mutlu uğurlamak için son bir boğaz turu yapmak aşırı güzel. Buradan gittiğim zaman sizi tüm arkadaşlarıma önereceğim hatta sizi ekibimizin içine alacağım.

Emre: Pardon bir şey sormak istiyorum ekibimiz dediniz ne ekibidir acaba?

Gavin: Hm bizim seyahatte tanıştığımız ve çok sık seyahat eden Youtuberlerin olduğu bir Whatsapp grubumuz var sizleri oraya ekleyeceğiz çünkü sizin gibi arkadaşlara orada da ihtiyacımız var.

Emre: Vayy ne güzelmiş olabilir tabi ki de.

Bu arada vapur yavaş yavaş hareket etmeye başlamıştır. 1 saatlik tur ile İstanbul'un her yerini vapur ile gezeceklerdir.

Mustafa: Nasıl gidiyor tur?

Emre: Bayah iyi gidiyor da bir sorunumuz var.

Mustafa: Ne oldu ki?

Emre: Hm sabah kahvaltıdan sonra hiç bir şey yemedik acaba burada köfte ekmek fln var mı dır acaba?

Mustafa: Var var her şey var karnın mı açıktı?

Emre: Yani biraz öyle bence herkesin karnı açıkmış dır. Hatta senin bile

Mustafa: Yani biraz açıktı neyse ben gideyim de size köfte ekmek yaptırıp getireyim.

Emre: Bende geleyim yaa

Mustafa: Sen burada oturur musun lütfen hiç bir yere gelmiyorsun ben halledip geleceğim.

Mustafa hızlıca gidip 4 tane köfte ekmek yaptırıp getirmektedir ve yavaş yavaş turun sonuna gelmektedirler.

Jackson: Oha köfte ekmek mi off fenaa tm da karnım açıkmıştı var ya

Emre: Aynen benimde

Mustafa: Ne içersiniz yanında?

Gavin: Meyve suyu

Gezgin ve Meraklı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin