Veda Zamanı Bölüm 38

8 2 0
                                    

Emre: İşte o merakla beklenen gün sonunda geldi çattı.

Mustafa: Off lanet gün geldi. Sen şimdi gideceksin dimi? Keşke gitmesen hem daha yeni iyice birbirimizi tanımıştık. Tam alıştık derken gidiyorsun.

Emre: Evet üzgünüm bende gitmem istemem ama malum üniversite başlıyor. Cidden tam böyle alıştık ama olsun sen gelirsin zamanın olduğu zaman olmaz mı?

Mustafa: Ya işte benim hayatımı gördün korumalar falan bir yere giderken izin almalar falan sana hep diyordum izin alıyorum ve korumalar geliyor diye sende hep ne izni diyordun bahaneyle sende görmüş oldun.

Emre: Ya senin şey de cidden sıkıntılı dikkat et kendine çok dikkatli olman gerekiyor her konuda izin alman senin güvenlik açısından o ya prosedür gibi bir şey.

Mustafa: Vallah bu hayattan sıkıldım. Artık bıkkınlık geldi. Gezmek istiyorum gezemiyorum bir yere gitmek istiyorum gidemiyorum.

Emre: Ya bak ben geldiğim zaman ne güzel gezdik sen gezmek istiyorsan bin uçağa veya otobüse veya arabayla gel yanıma ben seni her yere getiririm. Her yeri gezeriz.

Mustafa: Hm umarım gelmeye çalışacağım. Yavaş yavaş saat geliyor istersen yavaştan otogara doğru geçelim?

Emre: Tamam o zaman ben ev halkı ile vedalaşayım sonra gideriz.

Emre yavaş yavaş Mustafa'nın Annesi ve Hatice Ablaları ile vedalaşmak da dır.

Emre: Hey Hanımlar ben yavaştan gidiyorum. Sizlerle vedalaşmaya geldim.

Annesi: Ne çabuk ya biraz daha dursaydınız?

Mustafa: Anne tam mesai çıkışı gibi ya trafik yoğun olur onun için

Annesi: Peki çocuklar. O zaman gel son bir kez daha sarılmak istiyorum.

Mustafa: Ya Anne sanki hiç gelmeyecek gibi yapıyorsun.

Annesi: Nereden biliyorsun geleceğini?

Emre: Ya tm sorun değil sarılmak bu hayatta ki en güzel şey :))

Mustafa: Belli görüyoruz gelen geçenle sarılıyorsun. Emre dediyse yapar onun içini biliyorum.

Emre: Sarılmak o kadar güzel bir şey ki şimdi beni konuşturma konuşursak geç kalırız.

Annesi: Ahaah neyse kendine çok dikkat et tamam mı paran falan var mı? Yemek yiyin gitmeden önce aç asla gitme daha sonra varınca bizi ara mutlaka her hangi bir sorun olursa da bizi ara ailene selam söyle ve son olarak yine bekleriz. Bizi biliyorsun fazla bir yere gidemiyoruz.

Emre: Var var her şeyim var siz hiç merak etmeyin. Ben indiğim zaman sizi mutlaka ararım. Ya zaten kahvaltı yaptık daha başka ne yiyeceğim karnım şişti vlh kilo aldım sayenizde. Bizde sizi Safranbolu'ya bekleriz. Mazeret istemem gelmek isterseniz gelebilirsiniz.

Annesi: Hayırlısı oğlum hayırlısı diyelim hayırlısı olsun. Kendine tekrardan çok dikkat et bize arada pasta tarifleri söyle

Emre: Aynen öyle hayırlısı sizde kendinize dikkat edin. Tabi ki de siz isteyin ben size Mustafa'dan doğru gönderirim.

Annesi: Tamam olur oğlum tekrardan gelmeyi asla unutma.

Mustafa: Ya hadi daha Hatice Abla var sırada.

Emre: Tamam tamam yaa dur acele ettirme insanları.

Hatice Abla: İkinci Deli oğlum kendine çok dikkat et tamam mı? Yolun açık olsun gidince bizi aramayı asla unutma ve yine gelmeyi de unutma her zaman bekleriz.

Gezgin ve Meraklı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin