Mustafa: O zaman akşam gidiyoruz?
Bora: Aynen öyle
Mustafa: Bu arada biz bir eve gidip geleceğiz.
Bora: Tm tm bizde bir eve gidip geliriz zaten akşam buluşuruz.
Mustafa: Tm o zaman görüşürüz akşam
Bora: Görüşürüz
Hızlıca dağıldıktan sonra herkes kendi evine gitmiştir. Mustafalar evde Annesi ve Hatice abla ile az takılmaktadırlar.
Annesi: Gezdiğiniz yerleri bize de göstersenize ya hep kendiniz geziyorsunuz
Mustafa: Ahah gelin gelin oturun gösterelim size
Mustafa telefonunda ki resimleri televizyona atarak oradan Annesi ve Hatice ablasına tek tek göstermektedir. Bir nebih onlar da gezmiş gibi olmaktadır.
Annesi: Ya olmadı bir gün bizde size takılalım en büyük nereye gideceksiniz?
Mustafa: Hm Emre bizi Rahmi M Koç müzesine getirecek o zaman sizde gelin bizle hep beraber gezeriz.
Emre: Aynen aynen sizde gelin hep beraber gezeriz.
Annesi: Bu arada artık Baban göreve gitti biliyorsundur akşam belki sizi araba takip edebilir ve yarın ile beraber artık korumalarla gezeceksiniz. Bilginiz olsun.
Mustafa: Off yaa
Annesi: Of mor yok onlardan kaçmaya da çalışmayın kaçarsanız ceza alırsınız.
Mustafa: Ofofof tm yaa
Annesi: Bu akşam ne yapacaksınız?
Mustafa: Yemek yeyip Boralar ile beraber Çamlıca Tepesine gideceğiz.
Annesi: O zaman gelin hep beraber masayı kuralım saat zaten geç oldu bir an önce gidip gelin.
Hızlıca yemek yedikten sonra giyinmeye başlamışlardır.
Emre: Senin mavi kotun var mı?
Mustafa: Var var alt tarafta
Emre: Hm bedeni olur mu acaba?
Mustafa: Olur olur aynı giyiyoruz zaten
Emre: Ahah o zaman ben şu kotu bir deneyeyim olursa eğer bunu giyerim.
Mustafa: Giy giy istersen al git bende dolu kot var istediğini alabilirsin çoğunun etiketi üzerinde durur kesin
Emre: Ciddiyim hep alıp neden saklıyorsun?
Mustafa: Hm ya bilmiyorum belki şimdi giydiğim kot eskirse giyerim diye duruyor işte
Emre: Neyse hadi bir an önce giyinelim de gidelim.
Hızlıca giyinerek Çamlıca Tepesine gitmektedirler.
Mustafa: Oh oh gençlik biz geldik.
Bora: Hoş geldiniz.
Emre: Hoş bulduk neler yaptınız bakalım?
Furkan: Eve gittik yemek yedik geldik vlh başka bir şey yapmadık ya siz?
Emre: Bizde aynı ya eve gittik yemek yedik ve geldik.
Mustafa: Ne içersiniz?
Emre: Vlh ben bu sefer waffle yiyeceğim ya uzun zamandır yemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gezgin ve Meraklı
Ficção Adolescenteİnternet ortamında tanışan iki yakın arkadaşın beraber gezdikleri şehirleri ve yaşadıkları anıları içermektedir.