Mustafa: Masamız hemen şurası
Emre: Baban nerede?
Mustafa: Gelir birazdan ya
Emre: Tamam o zaman
Jackson: Biz biraz çok aldık bugün de çok gezeceğimiz için temeli sağlam atalım dedik.
Emre: Ahah yok ya bugün aslında çok fazla bir yer gezmeyeceğiz o dün ki kadar çok değil.
Gavin: Umarım öyledir.
Emre: Cidden öyle
Mustafa: Bu arada Babam geliyor ben sizleri tanıştırayım.
Babası masaya gelmektedir.
Mustafa: Baba şimdi bu Jackson bu da Gavin
Babası: İlk olarak Türkiye'ye hoş geldiniz çocuklar umarım beğenmiş sinizdir? Mustafa ile Emre sizi güzel yerlere geldiğine eminim dün resimlerinizi ve gezdiğiniz yerleri bana gösterdiler bu gün de çok güzel yerlere gidecekmişsiniz.
Jackson: Ahah evet hoş bulduk evet evet Türkiye bayah güzel bu arada Rehberimiz Emre bizi aşırı güzel yere getirdi aşırı güzel yerleri keşfettik çok güzeldi. Böyle bir arkadaşlarla tanışma fırsatımız olduğu için biz ayrı olarak tek tek teşekkür ederiz. Biz hiç böyle tahmin etmemiştik.
Babası: Hm sevdiğinize çok sevindim. Bu arada rehberiniz de burayı sizlerle beraber ilk defa geziyor. Belki biliyorsunuzdur Emre de bizim özel misafirimiz.
Jackson: Evet evet biliyoruz 5 yılı süren yakın dostluk ilk defa bir araya gelmiş ve bizde bu dostluğa eşlik ettik bizler için ayrı bir zevkti.
Babası: Bunu duyduğuma sevindim.
Jackson: Bu arada bende sizi babamla tanıştırayım. İsterseniz ben size telefonumu vereyim siz onunla ayrı olarak konuşun.
Babası: Tabi ki de olur.
Mustafa: Özel işler :))
Bu arada hep beraber güzel bir kahvaltının ardından Babaları ile vedalaşarak ilk durakları olan Dolma Bahçe sarayına doğru harekete geçmektedirler.
Mustafa: Baba biz gidiyoruz.
Babası: Tamam gençler görüşürüz ben buradayım her hangi bir sorun olursa direk bana ulaşabilirsiniz.
Emre: Tabi ki de çok teşekkürler.
Jackson: Sizinle tanışma fırsatımız olduğu için çok teşekkür ederiz. Her şey için bol bol teşekkür ederiz. Sizleri de bizim Ülkemizde ağırlamak istiyoruz.
Gavin: Çok teşekkürler her şey için sizler de mutlaka Ülkemize gelin bizim misafirimiz olun.
Babası: Tabi ki de umarım ben sık sık geliyorum ama Emre ile Mustafa gelemiyorlar ama onları da ayarlayıp bir gün mutlaka geleceğimize söz veriyorum. İyi eğlenceler iyi gezmeler çocuklar.
Jackson, Gavin, Mustafa, Emre: Görüşürüz kendinize iyi bakın.
Hızlıca otelden ayrılarak yola koyulmuşlardır.
Emre: Bir sonra ki durağımız Dolmabahçe sarayıdır.
Mustafa: Dün giremediğimiz saraya bugün gireceğiz.
Jackson: Umarım bugün girebiliriz.
Emre: Ahah gireceğiz hatta özel rehber eşliğinde gezeceğiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gezgin ve Meraklı
Ficção Adolescenteİnternet ortamında tanışan iki yakın arkadaşın beraber gezdikleri şehirleri ve yaşadıkları anıları içermektedir.