Kız Kulesi 17

17 7 0
                                    

Bora: Hadi o zaman arabalara binip o aşağıda ki güzel dondurmacıya gidelim

Mustafa: Olur kim kimi takip ediyor?

Furkan: Siz bizi takip edin.

Mustafa: Tm o zaman siz önden gidin biz arkanızdan takip ediyoruz.

Emre: Şimdi kız kulesine mi gidiyoruz?

Mustafa: Evet öyle ama arabanın anahtarını verirsek gidecegiz. Rica etsem anahtarı verir misin?

Emre: Hm olur veririm ama yavaş gidersen. Yavaş gidecek misin?

Bora: Fazla hızlı gidemez çünkü Furkan da yavaş gidiyor ve siz onu takip edeceğiniz için sorun olmaz yani

Emre: Hm peki güveniyorum sana...

Bora: Ya bana ne zaman güvenmedin ki zaten?

Emre: Bilmem ki düşünmem gerek ama sanırsam hiç güvenmediğim an olmadı. Neyse yaa hadi gidelim.

4 arkadaş arabalara binerek peş peşe kız kulesini izlemek için yola koyulmuşlardır.

Emre: Yaa çok güzel gözüküyor buradan

Mustafa: Evet birazdan yanına kadar gideceğiz.

Emre: Ciddi misin?

Mustafa: Evettt

Kısa bir yolculuğun ardından kız kulesinin orada bulunan kafe ve restaurantların oraya gelmektedirler.

Emre: Bora arıyor...

Mustafa: Açıp hoperlere verir misin?

Emre: Tabi ki

Bora: Musto şimdi bizim her zaman ki gittiğimiz yere mi gidelim yoksa tekneyle yanına kadar gider miyiz?

Mustafa: Kanka vlh arabaları valeye verelim de ondan sonra dondurma yiyip bir cafeye geçeriz. Oraya ayrı bir gün gideriz olur mu?

Bora: Tm knk o zaman sen bilirsin.

Hemen arabaları valeye vererek o meşhur öve öve bitiremedikleri dondurmacıya gelmektedirler.

Mustafa: Evet sanırsam yine herkes yiyor yemeyen var mı?

Furkan: Gereksiz niye soruyorsun ki işte al gitsin herkes yiyor merak etme.

Bora: Abi 4 tane karışık 3 TL'lik yapar mısın?

Dondurmacı abi: Tabi ki de genç hemen yapıyorum

Emre: Şuradan alır mısın abi hepsini?

Dondurmacı abi: Tabi ki de olur.

Mustafa: Emre sen hayırdır yaa burada biz varken?

Emre: Ne hayırdır beh yine noldu naptım ben

Bora: O parayı alıyorsun ve cebine koyuyorsun burada biz varken senin paran malesef geçersiz burada

Mustafa: Aynen öyle

Emre: Ama neden yaa nolcak ki bir dondurma ısmarlayacam yani onu da ısmarlamayayım?

Mustafa: Bir sakız bile almak yok

Emre: Ofof peki

Dondurmacı abi: Alın bakalım gençler afiyet oslun.

Emre, Mustafa, Bora, Furkan: Teşekkürler abi hayırlı işlerin olsun.

Hemen hepsi dondurmayı yiyerek kız kulesi manzarasını izlemek için sahilde bulunan çay bahçesinin minderlerine oturmaktadırlar.

Gezgin ve Meraklı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin