*Гл. Точка Лин*
Аз съм Ким Лин на 18 и съм от Бусан. Заминавам за Сеул след няколко дни. Бях приета в едно от най-известните училища в Корея, а именно Sopa. Бях приета поради моят талант, а именно да свиря на пиано, но също така мога да танцувам. Животът ми е почти идеален, но почти.
Преди около 4 години бях блъсната от кола, но ми нямаше нищо кой знае колко от удара на колата, но получих частична амнезия. Не си спомням какво е станало през последната година.
Най-хубавото е, че ще се срещна с братовчед си и ще живея в съседство с него. Не го бях виждала от както дойде да ме види в болницата. Трябваше да замине за Сеул заради БТС понеже го бяха приели! А кой е братовчед ми? Единственият и неповторим -Ким Техюнг. Да правилно Ви от БТС ми е братовчед. Не, че се хваля... тотално го правя, но е така. Той е по-голям от мен с няколко месеца, ама само толкова.
БТС ми е любимата група и обичам да танцувам на тяхните песни. Заради тях ме приеха, в интерес наистина.. Не буквално, не се шегувам!! Просто изсвирих Butterfly на пианото и те ме приеха.
Оправях си багажа и бях толкова развълнувана, нямах търпение да замина! Доколкото чух училището е много хубаво и се надявам всичко да е наред с цялата тази нова обстановка.Минаха тези няколко дни, които очаквах с нетърпение. С мама сложихме последният багаж в колата на татко. Малкият ми брат подскачаше наоколо радостно. Винаги е искал да види Сеул. На десет е, ако искате да знаете толкова. Сбогувахме се с къщата, която продадохме защото нямахме намерение да се връщаме в Бусан за дълго време. Ако стане нещо ще отседнем при баба и дядо.
Потеглихме към Сеул. По пътя слушах EXO и БТС и понякога на любимите ми песни си пях като гарга. Мога да пея, но знаете какво е като малко повече повишите тона.
След няколко часа пристигнахме. Видях, че Те ни чака. Изхвърчах от колата и веднага изтичах да го гушна. Той беше с маска и шапка да не го разпознаят.
"Те!!!" Извика Соки (Брат ми)
"Не, Соки! Тихо!" Изгледа го сериозно Те и той млъкна.
"Еха, Те. Много предпазни мерки" Споделих хилейки се, но получих само измрънкване от негова страна. "Шефът"Родителите ми също го гушнаха. Вкарахме багажа вътре и отидохме до къщата на Те. Видях и другите ми братовчеди. Соки се заигра с тях понеже бяха на горе долу неговата възраст.
YOU ARE READING
ⓓⓞⓝ'ⓣ ⓨⓞⓤ ⓡⓔⓜⓔⓜⓑⓔⓡ ⓜⓔ [ʙɢ ғᴀɴғɪᴄ] (ВРЕМЕННО СПРЯНА)
RomanceЛин го гледаше право в очите не знаейки какво да каже... Кук я изгледа и се усмихна със заешката си усмивка. -Не си ли ме спомняш.... Принцесо? И тогава всичко си дойде на мястото... (При процес на писане редактирам някой неща затова който е четял щ...