Казах на другите ,че нашият заек спи и Тае хукна веднага . Горкият Куки. Щеше да бъде събуден по гаден начин. След малко Тае се върна тъжен -Чул те е и се е събудил. За първи път се събужда бързо.
Стана време за вечеря и седнахме на масата. Почнахме да си говорим и да ядем.
-Хей хайде всеки да каже нещо, което никой не знае за него.- предложи Ай Ли
-Чудесна идея .
И започнахмеМия реши да рискува първа - Никой не знае за това,че аз мога да стрелям с лък.
Изненадани бяхме. Шуга закима бързо -И аз, също и на баскетбол.
Ива- аз от нищо правя нещо
Ай Ли - добра гимнастичка съм.
Мин - обичам да рисувам.
Сиера - Свиря на Флейта. Не само на кларинетАз- Пиша когато мога.
Син -Готвя по-добре от Джин.
Джин -Имитирам животни.
Хоби - Спя на обратно и обичам модата.
Джуни - Имитирам Мардж Симпсън много добре.
Джимин- Атлетичен съм и мога да рисувам.Ви -Имаме слончета в тялета си -посочи Кук и него- и аз съм Гучи фен.
Кук - Играел съм хандбал и тренирах таекуондо.Изненадах се - Ето защо всички ги е страх от теб .
Тае - .... Той отвори ананас с голи ръце... С голи ръце!!!!!
Всички се засмяхме.
Чим - И има повече мускули от мен... ОТ МЕН!!!!
Кук се изчерви.Джин добави-Виждали ли сте колко са сладки докато заплашват- посочи Джимин и Куки.
ДжиКук-Само да си посмял!!
Син -Не! Покажи!!!
Всички бяхме като "Сладури!!"
Ви хвана носовете на двамата .и те изохкаха.
-Ако не ни пуснеш носовете ще те ритна ....-Ви бързо ги пусна и продължихме да ядем.После дойде време за подаръци. Почнахме да си подаряваме. Беше много яко. Ива си хареса медальона. На мен Джин ми подаряваше. Подари ми камера. Явно беше знак да снимам и да ставам популярна. Обичах да снимам също. Това беше факт ,който наистина почти никой не знае. Засмях се и му благодарих .
За не голяма изненада Ви подаряваше на Кук. Бях изненадана от подаръка му. Бяха обувки. Обаче явно Куки ги обожаваше защото ги гушна толкова силно... и после и Ви .
Половината си тръгнаха защото трябваше да се връщат защото семействата им ги очакваше. Останахме аз и БТС. Седнахме да пием по нещо... Забавлявахме се из залата предоставена ни за цяла вечер и обяд.
Седнахме да играем игра към пулонощ. Беше със шотове и малко малко всички станахме пияндета...
_-_-__-_-_--_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_--__-_
Събудих се със огромно главоболие.
До преди малко усещах някой до мен.. но сега си бях на дивана в една от залите за игри . Контролера беше пуснат още. На екрана беше изписано Марио Карт. Имаше и бутилка с Алкохол на масата. Също и чисп. Нищо не помня.Чух тихо хъркане и погледнах надолу. Джънгкук.... С него сме играли Марио Карт. И видях часът беше десет сутринта. Събудих Джънгкук едва едва.
Леле тоя човек как го будят?!
Намерих хапчета за глава в чантата и изпихме по едно.-Какво е станало снощи?!-попитах,а той вдигна рамене. -Да видим другите . -Всички спяха. Куки снима преди да ги събуди бяха в смешни пози . Дадохме им хапчета
-А чакайте къде е Хоби?
След пет минути Шуга ни съобщи -Заседнал е в катерушката.Измъкнахме го. Бяхме си взели резервни дрехи със себе си. Преоблякохме се.
Чух Кук да вика нещо- ЮНГИ ХЮНГ!... ПАК ЛИ СИ С МОЕТО БЕЛЬО!
-Ами моето беше мръсно.
Пукнах се да се смея. Както и Тае до мен. Другите не го бяха чули.Излязоха и отидох да видя какво прави Куки. Седеше пред огледалото и се оглеждаше-Грозен както винаги.
Аз леко се ядосах -Грозен ли?
Той се стресна -Да грозен. Защо?
-Ама ти -
Тае дойде до мен и ми каза да не споря
-Самокритичен е.
-ясно.
Беше време да си тръгваме. Казахме си Чао. Всички си тръгнахме по двойки. Тае ме закара до нас.Мислех ,че ще си почина днес ,но се оказах в грешка. Наще ме пратиха по задачи. Отидох до магазина.По пътят бях спъната . Като видях кой е си изкарах. Акъла. Беше Ченг.
-Охххо я виж ти кой си имаме тук.
-Остави ме на мира идиот такъв
-Яяяя и обиди отправяме . Виж не съм тук за да ти се подигравам. Искам нещо от теб..
-и какво искаш.
-Помощ.. Свързано е с гаджето ти.
-И какво е?
-Ами...
------------------++++++++++++++++(((())///////
И това беше за днес. Малко кратко но днес никакво време нямах😭😭😭 . Все пак аньон 💕💕
YOU ARE READING
ⓓⓞⓝ'ⓣ ⓨⓞⓤ ⓡⓔⓜⓔⓜⓑⓔⓡ ⓜⓔ [ʙɢ ғᴀɴғɪᴄ] (ВРЕМЕННО СПРЯНА)
RomanceЛин го гледаше право в очите не знаейки какво да каже... Кук я изгледа и се усмихна със заешката си усмивка. -Не си ли ме спомняш.... Принцесо? И тогава всичко си дойде на мястото... (При процес на писане редактирам някой неща затова който е четял щ...