[15]

402 22 3
                                    

-гл.т Лин-
Събудих се и заварих двамата спящи идиоти пак гушнати . Изхилих се и отидох в банята. Пуснах си душът и се замислих. За онази поема. Да още ми е в главата... Та как да я изтрия от главата си... Тази Роза и това писане.

Беше някой който познавам. Със сигурност не от Син. Не и от Тае. Не е от Джимин, глупости. И не мисля дали е някой от Хюнговете.... Не .... Не и от Кук, та той ми е бфф не. Тогава кой?!.

Бях влязла под душа и дори не съм усетила как някой беше влязъл и си миеше зъбите аз изпищях  леко защото явно не ме беше видял. И той изкрещя. Беше Кукстъра ,бях убедена.
"СЪЖАЛЯВАМ!! СЪЖАЛЯВАМ!" Добре че беше душ кабинка със замаглени прозорци. Видях той леко се кланя за извинявай и излезе на мига.

На 100% бях изчервена. Побързах да се оправя и се увих кърпа. Извиках на един от двамата да ми донесе дрехи . Нямаше да изляза така от банята. Някой ми донесе и аз се оправих. Излязох. Видях следното. Ви да се хили,а Кук да го гледа на кръв изчервен.

-Спри да се хилеш. И ти щеше да си така ако беше пуло заспал.-и като Куки ме видя продължи да се извинява.
-Няма нищо,споко. Нали беше замаглено.
-А ако не беше?-ухили се Тае и ние го замерихме със възглавници.

После двамата отидоха да се оправят , а аз да си оправям косата. След малко бяхме готови и слязохме да закусваме. Хапнахме и и изчакахме другите да дойдат. Куки постоянно беше на главата на Тае и му пееше (малко и аз) "Честит рожден ден,на теб"

Тае - Добре вместо да пееш"Честит рожден ден" изпей нещо друго. Някой твой ковър. Имам нужда от музика за душата. Хайде ангелче.
Кук леко се изчерви.
Претърси телефона си и пусна музиката. Слушах ме го как пее ангелски. Абе физиономиите ни бяха..
Брутални.

Аз даже за малко да зарева ,а Тае зарева. И Куки сам се беше просълзил.  Успокоихме се и другите дойдоха. Те честитиха на Тае. И решихме вече да тръгваме за залата. Щяхме да закъснеем за малко. Момчетата пак по гримьорните. След това имаше мисии . Тае вървеше зад Джуни и го имитираше.
Горкият нищо не разбра.

Отидох до сцената и видях Хосок и Куки да тренират танцовите движения. Куки даже май учеше нещо. Дали не беше от нова песен. Сигурно. После Хосок го остави.
Не знам защо но го гледах.

ⓓⓞⓝ'ⓣ ⓨⓞⓤ ⓡⓔⓜⓔⓜⓑⓔⓡ ⓜⓔ [ʙɢ ғᴀɴғɪᴄ] (ВРЕМЕННО СПРЯНА) Where stories live. Discover now