[24]

278 18 0
                                    

-гл.т Лин.-
Най-якият петък,който някога съм имала!!! Толкова бях щастлива ,че спечелиха!!! А песента... Аз и момичетата я научихме на изус!
Гледахме ги у Мин. Смеехме се на представянията на песните заради водещите ,най-вече Кук и Ю. Комедийно дуо.

Ако не бяха те, наградите щяха да са скучни. Много яко представиха New face. Пуснаха Gangnam style и танцуваха. Бяха  уникални.
Като обявиха наще за победители наблюдавах Кук как отива да вземе наградата щастлив и доволен. Когато целуна ръката на IU малко изревнувах.

Сиси -Някой ревнува. -И се ухили.
Мия и Мин- Оооохооооо
-Въх не!!! Не е това , което си мислите.
И трите -ти го харесваш.
-Млъкнете ,че искам да чуя какво казва .
Толкова беше сладък. После като почна Fake love направо бяхме омаяни.
Върнахме назад и записахме песента след което я качихме в Ютуб.

Уикенда го прекарахме заедно и запомнихме песента на момчетата и тримата глупаци. Обаче със Син пак се скарахме по телефонът. Доста често започнахме да се караме. Чувствах се гузно и тъпо ,но момичетата успяха да ме развеселят.

Отидохме и до училище заедно и чакахме тримата да се появят. Видях Син да ме търси и казах на момичетата бързо към стаята. Не ни забеляза за щастие. Не ми се говореше с него понеже можеше да избухна пред него ,а аз не искам. Въпреки че,скоро време трябва да го направя. Като влязохме стаята пред нас застана Джани и приятелките и Уон и Сара. Имахме музика

Джани - Охоо загубенячките. Как са момчетата,който ги използвате за внимание.
Мия -Единствените  ,който си търсят внимание сте вие.
Разбута ги и влязохме в стаята като си седнахме на местата .
Уон -Ще си платите.

След малко се появиха и нашите хора. Тае и Джимин си говореха докато Кук си слушаше музика след тях и слушаше внимателно. Седнаха си на местата. Тае и Джимин ни заговориха ,а Куки си мълчеше. Какво ли му имаше?!

Тае ми прошепна видял ми разтревоженото лице -Спи му се. Едва едва снощи си легнахме ,но той остана до късно да работи и сега му се спи и се държи да не заспи. Но ще се справи и- и точно в този момент Куки си заспа на рамото му. Засмях се леко
-Какво казваше.
Чим погледна Куки и се ухили- Време е да си отмъстя .
Тае-Недей довечера ще му не сега .

Мин -Въхх бяхте супер на наградите .
Сиси -Такова чудо не бях виждала.
Чим - Вие сте гледали?!
Мин -Разбира се, че да!
Мия-Остана и да не сме.
Сиси и аз запяхме - I'm so sorry but is fake love!!!
Гледах как братовчед ми се изчервява. Както и Мин. Сладури .

ⓓⓞⓝ'ⓣ ⓨⓞⓤ ⓡⓔⓜⓔⓜⓑⓔⓡ ⓜⓔ [ʙɢ ғᴀɴғɪᴄ] (ВРЕМЕННО СПРЯНА) Where stories live. Discover now