[25]

286 19 1
                                    

- Гл.т Куки-
Месец мина от както Лин и Син се разделиха. Бях доста щастлив дни наред. Мин и Чим станаха официално гаджета. Сиси и Тае още не ,но скоро ще. Лин и аз сме се сближили още малко.

С групата бяхме станали по популярни и пуснахме клипът за песента и беше супер. Записахме и още песни. Абе бяхме си супер. Училището вървеше супер... Даже май исках да взема шофьорска книжка. Записах се за изпити и бях почнал да уча .

За Май трябваше да имаме нови песни за да може да издадем новият албум и щяхме да имаме концерти в Европа . Яко нали.

Беше петък 20 февруари. Преди два дена беше рожденият ден на Хосок. Бяхме в голямо междучасие. Мин и Чим отидоха за закуски защото беше техен ред. Всички си говореха освен аз. Бях на прозореца и гледах нещо . Видях двете гълъбчета долу и се ухилих . Тупнах Тае по рамото и му кимнах да дойде.

Бяхме си като клюкарки и си говорихме, така че другите дами да не ни чуят. Бяха на път да се целунат и ние като идиоти почнахме да крещим:
-ГОРЧИВО! ГОРЧИВО!
Бяхме хванати за ушите от Мия и дръпнати от прозореца .
-Оуууу-завикахме и двамата .
Тя ни пусна :
-Остаевете ги глупаци.
-Ама  не искаме - започна Тае да мрънка.
А аз като бебе -Лоша кака!

-Недей ,че ще ударя с обувка. -заплаши ме тя .
-И аз мога-отвърнах аз..
-Не може да удряш момиче
- В таикуондото може.
И си седнах на мястото .
Почнахме да си шепнем с Тае смешни неща и се смяхме като за световно и аз го ощипах по зърното и той стана и ме подгони.

Това си беше игра за мен. За малко да се блъсна в Лин заради глупака .
И накрая щяхме да се боксираме,ама Джимин и Мин се появиха с яденето и не остояхме.

Взехме я и нагъчихме. Бяхме мега гладните.
Чим си седна на чина ни.
-Прасета... Искате ли да ги поканим да приспят в нас за уикенда.
-Звучи добре!-казах.
Лин -Ами дрехи?
-Ще отидем до мола и ще ви купим каквоото ви трябва . Няма проблем.-каза Тае.

-Ами Хайде- Мия се усмихна дяволито
-Само да си ми припариладо стаята и си мъртва!
Всички се засмяха .
Звъннах на Джун да му кажа
-И Джуни... Нали знаеш колкото те обичам (*кашля* Али *кашля*)
-Какво искаш?
-Да ми оправите стаята ,че е развърляна ... Малко....
-оффф добре. Хайде.
Затвори ми и започна часът.
Седнахме си по местата .
Беше  ни скучно ,аз главно си рисувах.

През Литературата ,която ни беше последен час започнах да пиша мини поеми защото защо не.
Тае и Чим гледаха какво пиша -Супер е братле.-изкоментира Тае.
-знам,знам. Хайде преди да са ни хванали.
Бяха си малко любовни.... Абе сещате се.

ⓓⓞⓝ'ⓣ ⓨⓞⓤ ⓡⓔⓜⓔⓜⓑⓔⓡ ⓜⓔ [ʙɢ ғᴀɴғɪᴄ] (ВРЕМЕННО СПРЯНА) Where stories live. Discover now