[4]

438 36 0
                                    

Следващите няколко дни минаха супер. Със Син си бяхме близки. (даже доста) С момичетата си говорехме на ден по два часа а с БТС бяхме кото комици.
Джин си беше типична "Омма",Джун "аппа". А ние шестимата като деца. Като Куки си беше момчето с номерата. Винаги беше гонен от някой от нас петимата.

Но зад това забавление още си спомнях думите на Тае от вторника. (Миналата глава за Джънгкук и I need u)

Беше неделя вечерта и реших да гледам смешни клипчета на момчетата. Например като Мин да казва на английски "Excuse me","La la la la ok.. ouch " на Tae и всякакви такива работи.

Излезе ми известие от Vlive ,че Кук ,Мин и Джин са пуснали стрийм . Като голяма фенка веднага го пуснах. Хванах точният момент. (Клипчето горе) Пукнах се да се смея на "добрият " английски да Джин. И Тае се появи по едно време.

Феновете даже по едно време ги предизвикваха разни неща и беше мега смешното. Най-после погледнах часовника в стаята си и се напсувах умствено. Беше към един часа през нощта . Сложих си телефона на зарядното и заспах на секундата.

На сутринта към 7 и нещо дойде Те да тръгнем за училище. Исках да го питам дали го боли задника от вчера защото бяха предизвикали Кук да го удари петдесет пъти.

"Хей оппа, задникът боли ли те?" Засмях се . А той просто кимна и се пукнахме да се смеем.
"до колко часа ни гледа?"
"Един и нещо защо?"
"Щото в два Джин заспа седнал и му нарисувахме мустаци."
"охх горката Омма . Какво лошо поведение си взел от оппа Кук."
Пак се засмяхме и преди да се усетим вече бяхме в училище.

Тръгнахме към входа и видяхме Син да си говори с Куки нещо. Кук се ядосваше малко по-малко и накрая влезе в тоалетната. Тае погледна към мъжката тоалетна. Син беше тръгнал на някъде, очевидно доволен от постъпката си. Какво ли беше станало? Те отиде след Куки и ми каза да продължавам.

Когато започна часа за малко тея умници да закъснеят за час. Седнаха си зад мен като забелязах ,че Кук е с раздрана ръка . Стреснах се ,но не го попитах. Дали го е направил в мъжката тоалетна. Не знам но добре ,че Те отиде.

Още си мислих за Син. И за това как ме покани на среща....
*Ретроспекция*
*Неутрална гледна точка*
15:00. Лин си лежеше на леглото взирайки се в дисплей на телефона. Тъкмо да си изключи устройството когато получи съобщение.

ⓓⓞⓝ'ⓣ ⓨⓞⓤ ⓡⓔⓜⓔⓜⓑⓔⓡ ⓜⓔ [ʙɢ ғᴀɴғɪᴄ] (ВРЕМЕННО СПРЯНА) Where stories live. Discover now