[22]

319 22 2
                                    

-Гл.т Лин-
Само да се появи.. ще го убия. Мина половин час ,а още не е тук... Само да се появи. Притеснявах се толкова за него.. даже можеше да заплача. Тае излезе навън да се успокои.

Джин пък беше толкова разтревожен,че се самообвиняваше.
- Последното нещо, което писа е ,че идва. От там спря. Трябваше да го вземем... Вземе ,че нещо гадно е станало  с него-даже и готов да зареве.
Погледнах към Син, който беше замислен.

-Ами ако някой го е нападнал-предложи Син.
Джун -Да ,но кой.
Джимин и аз се спогледахме.
И момичетата казаха-Ченг.
Чим -Ама той откъде знае ,че Куки ще е там!!?
Мия -Някой ни е издал.
Шуга -Някой да е качвал пост някъде.
Всички поклатиха глава.

Чим гледаше Син на кръв. Не знаех защо,а Син не му обърна внимание.
Чим стана - Отивам да видя Тае.- И стана. Излезе.  Зайко... Пази се,не искам да ти стане нещо лошо... И ако нещо ти е станало. Бори се... Аз не искам да те губя.. Обичам те . Това наистина ли го казах на ум. Почувствах се гадно. Та аз съм със Син,който е прекрасно гадже. Офффф и аз вече не знам какво ми става.

Изведнъж в съзнанието ми се появи образ на момче. На около 13-14. Бях в училищен коридор. Той ми даде ръка -Внимавай тези са гадни. Не им обръщай внимание и всичко ще е наред. Повярвай ми.- След това бях в реалността.  Какво беше това?

-гл.т. Джимин-
Вече не се старпях. Тоя на тъп ли ще се прави. Много добре знам,че той е намислил нещо с бандичката.
Излязох от  бара. Исках да намеря Тае. Видях го . Говореше с някой по телефона. Беше с  гръб ,но личеше ,че е шокиран. Отидох при него.
-Тата?! Какво става?

Той ме погледна и показа кой му е звънял.
-Звънял ти е?! Какво каза?
-Ченг.... Кук....боли го -едва каза. Понякога беше твърде чувствителен. Стегна се- Знаеш ли приложението , което проследяваше телефони.
Веднага го намерих и намерихме. Беше на две преки от тук.

Тае писа на другите и ние хукнахме към мястото. Ей сега ако Кук не го убие оня педераст ,аз ще го направя... С Тае... Търчахме към мястото и завихме и ето че го видяхме...
Седеше опрян на стената. Гледаше в нищото.  Имаше и сълзи стичащи се по бузата. Държеше се за корема ,а устната му беше разкървена.

 Държеше се за корема ,а устната му беше разкървена

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ⓓⓞⓝ'ⓣ ⓨⓞⓤ ⓡⓔⓜⓔⓜⓑⓔⓡ ⓜⓔ [ʙɢ ғᴀɴғɪᴄ] (ВРЕМЕННО СПРЯНА) Where stories live. Discover now