(Преди да започна. Джънгкуки... Оправяй се бързо! Не мога да те гледам да плачеш за това ,че не може да танцуваш с хюнговете си. 😭😭 Ние те обичаме и искаме да си добре)-гл.т. Лин.-
Разглеждах коментарите на новото си видео , което качих преди три дена. Просто бях толкова щастлива тогава и искаха да снимам. Наистина обичах да снимам как правя кавъри на някакви песни.
Особено на любимите ми момчета , който понякога ми тровеха нервите с тяхната глупост.Утре бях на училище. Исках да плача за това,но благодарение на Син щяхме да ходим в мола на аркадна зала. Мислите ми бяха прекъснати от този коментар "Много си добра котенце". Веднага знаех кой е това. Пишеше ,че е фен профил на GDragon,но знаех ,че е Кук.
Изчервих се и не знам защо,но исках да пищя като малко момиче.... Но защо. Станах и седнах пред таолетката ми. И пак се загледах в тази роза . Тази рисунка. Вече и аз не знам какво да я правя. Първо трябва да открия кой я е нарисувал. Искам да знам. Телефонът ми извибрира. Видях ,че е съобщение от гаджето ми и слязох долу.
Син ме чакаше и ме гушна.
-Честита Нова година Сладурче!
-Честита да е красавец.
Засмяхме се и влязохме в колата му. Говорихме си за дни в който не се видяхме. Не му казах за това с Ченг.Стигнахме залата и видяхме камери около някой от игрите.
Казаха ни да не приближаваме там. След малко ми се стори ,че видях позната фигура да носи три кафета. Не различих кой е .
Играхме на някаква игра заедно и след малко чухме една машина да издава този звук -Нов рекорд. Нов рекорд.- и смях на трима души.Със Син се спогледахме беше ни познато. Чак сега се сетих... Това бяха Хосок,Чим и Куки. Явно снимаха нещо. Приближих се и видях онази боксова машина която като я удариш веднъж засича колко силно си я ударил. Можех да позная веднага кой я е удари. Мускулестото прасе. Тоест Кук.
Усмихнах им се и те ми помагаха леко. Върнах се и играх със Син. Даже ме и гушкаше. Много обичаш така. Чувах ,че лудите ми приятели са още там. Ние след час отидох е да хапнем и да се разходим . Така до пулонощ. Прибрах се и си легнах. Беше много прекрасен ден. Освен,че удра ще си вървя сама до даскало.
-гл.т. Кук. По-рано този ден-
Събудих се в стаята на Джимин и го бях гушнал. Защо бях тук? А да .... До късно играхме на видео игри. Събудих го -Хайде Чим . Другите ще ни чакат. Трябва да теглим кой ще ходи на аркадните игри и кой на боулинг.
YOU ARE READING
ⓓⓞⓝ'ⓣ ⓨⓞⓤ ⓡⓔⓜⓔⓜⓑⓔⓡ ⓜⓔ [ʙɢ ғᴀɴғɪᴄ] (ВРЕМЕННО СПРЯНА)
RomanceЛин го гледаше право в очите не знаейки какво да каже... Кук я изгледа и се усмихна със заешката си усмивка. -Не си ли ме спомняш.... Принцесо? И тогава всичко си дойде на мястото... (При процес на писане редактирам някой неща затова който е четял щ...