[14]

360 22 8
                                    

-гл.т. Лин-
Не спрях да мисля за това....Дори не ми беше казал... Е поне Кук ме спаси от Идиотът. Имаше и камери на улицата ,надявам се да го натикат в бандизъд.
Просто не знаех какво да правя в момента... Дали да не поговоря с него затова.

Вятърът духаше без милостно а аз гледах  часовник. Нямах търпение до концерта. Чаках да стане три за да ме вземат. Щяхме да пътуваме до Осака . Бяха минали около 4 дни след онова.
Още мислех за това. Видях познат мини ван да спира пред нас.

Някой чукна на вратата на стаята ми. Беше Тае
-Хайде. Готова ли си?
-Дам.
И тръгнахме.Щяхме да ходим на кафе преди пътуването със самолетът. Но не със всички. Джун и Юнги вече бяха в Осака защото имаха някаква работа и пристигнаха.

Като седнах в колата бях някъде отпред. Хоби беше до мен. Джин отпред. Ви и Чим зад нас,а Кук видях ,че е най-отзад и слуша музика.. даже май си пееше.

Със Хоби се заговорихме и Омма Джин също говореше с нас.
Стигнахме частното кафе. И слязохме. Като влязохме осъзнах зче сме пет на масата.

-Кукстъра няма ли да идва?-попитах.
-Не ,каза ,че му се стояло в колата.-измрънка Ви леко ядосано.
-Недей сега де, щом е решил да пее го остави.-каза Чим гледайки сериозно Тае.
-Защо е така ?
Хоби -Ако направим тези два дена готин концерт за китайските АРМИта ще спечелим наградата за група на годината. Срещу GOT7 и EXO сме. Направим ли ги както трябва...

Джин кимна-Затова иска да е перфектно. Само да не се натоварва много най-малкият ми син...
Тае измрънка нещо.
-Какво каза Тае?-попита го Чим
-Нищо... Само че имам предчувствие ,че ще се преумори .

-Няма. Спокойно.. ще му каза аз. -каза Джин. И почна да се смее. Всички се засмяхме на смехът му. Сякаш търкаш прозорци.

-Аз обаче ще му напиша да дойде.- каза Тае накрая
-И аз- включи се и Чим и двамата си извадиха телефоните и писаха на Кук

-Неутрална гл.т.-
На паркинга във черният мини ван Зайко си говореше с някой по телефона. Беше на видео чат. Момчето с което говореше изглеждаше подобно на него.
-Какво смяташ сега ,само да се преуморяваш за да може да не я гледаш.-засмяха се.
-Не... Просто ако искаме да спечелим наградата от вас и EXO трябва да съм перфектен.
-Е защо де, остави я на нас.

ⓓⓞⓝ'ⓣ ⓨⓞⓤ ⓡⓔⓜⓔⓜⓑⓔⓡ ⓜⓔ [ʙɢ ғᴀɴғɪᴄ] (ВРЕМЕННО СПРЯНА) Where stories live. Discover now