-Гл. Т. Куки -
Обикаляхме с колата за да ходим за пица.
Неделя вечерта. Хоби караше. Тае също беше с нас обаче отпред.
Не знам какво ми ставаше,но гледах само през прозореца. Виждах щастливи двойки на улицата.Въздъхнах и като ме чуха онея веднага пуснаха музиката. Беше си на Twice. И просто ме погледнаха ухилени.. Знаеха какво си мисля. Отворих горната част на колата ((Нали се сещате. Има един капак на колата отгоре)) и почнах да пея с цяло гърло . Привлякох доста погледи и веднага влязох вътре.
Почнахме да се смеем. Просто такива глупости правим напоследък. Отпуснахме се защото бяхме на тръни за няколко месеца. Тy концерти,ту награди ,ту нова песен.
Най-после стигнахме заведението. Покрай нас минаха момичета и аз отново се дръпнах бързо... Оказа се ,че беше Джари, Гани.. не и знам името ,ама знам ,че не обича Vans както е фамилията ѝ.
Тя веднага ни разпозна и видя действието ми. Дойде до нас и аз се отдръпнах до Тае
-Спокойно зайче ,не хапя.
- Ъмммм...
Тае се обърна да види какво става и аз го погледнах леко измъчено.
Джани -Е какво правите тук?Тае -Взимаме си пица за вкъщи. Не е ли логично.
Джани-Аз не говоря на теб! Извънземно такова. Както и да, Куки искаш ли някой път да излезем някъде? На клуб може би.
-Не благодаря. Не излизам с хора , които обиждат приятелите ми и се имат за голямата работа. -Е сега не исках така да го кажа ,ама.. ядосах се. Само аз и хюнговете имаме право да го наричаме извънземно.
-Недей така де. Все пак съм най-красивото момиче в училищеТае и Хоби ме погледнаха леко готови да се засмеят на опитът на кифлата за да ме флиртува.
-.... Къде е тоалетната? Че ми се доповръща.
Тя ме изгледа ,ядоса се и си тръгна.
Тае -Добро разкарване. Победия в собствената ѝ игра.
Хоби - Последното изречение беше толкова точно.
След две минути двете пици бяха готови и ние се върнахме в нас.Разказаха двете клюкарки на другите какво е станало,но не ми пукаше особено. Просто си извадих телефонът и започнах да изтегля снимки за да обработвам. Вчера Ю ми каза за това приложение за edit и реших да го пробвам. Беше супер ефикасно и се зарибих за самото приложение.
Докато editвах нещо Чим ме върна в реалността.
Чим -Последно те питам ,искаш ли пица или не!?
-Да,да искам.
Чим -Защо не ми отговори по-рано?!
-Ти си ме питал по-рано?
Чим -Я си дай телефонът.
И го дадох и видя над какво работя. Той беше шокиран . Бях направил това:
YOU ARE READING
ⓓⓞⓝ'ⓣ ⓨⓞⓤ ⓡⓔⓜⓔⓜⓑⓔⓡ ⓜⓔ [ʙɢ ғᴀɴғɪᴄ] (ВРЕМЕННО СПРЯНА)
RomanceЛин го гледаше право в очите не знаейки какво да каже... Кук я изгледа и се усмихна със заешката си усмивка. -Не си ли ме спомняш.... Принцесо? И тогава всичко си дойде на мястото... (При процес на писане редактирам някой неща затова който е четял щ...