🎅 Epilog: Future

2.2K 99 2
                                    

- Jak się czuje pani Jauregui? - podchodzę od tyłu od dziewczyny i przytulam ją mocno do siebie. Brunetka wtula się w mój tors, kładąc sobie moje ręce na zaokrąglony brzuszek. Czuję delikatne ruchy dziecka, na co mimowolnie się uśmiecham. 

- Cudownie - całuje bok mojej szyi, chichocząc radośnie. Mała Taylor bawi się właśnie w ogrodzie, budując różne budowle z piasku. - Rodzice powinni przyjechać dzisiaj na obiad. Bardzo chcieli poznać małą i moją żonę - uśmiecha się i z radością w oczach odwraca się w moją stronę. Przyciągam ją mocno do siebie, uważając na dziecko i wtulam ją w swoje ciało. Brązowooka kładzie mi dłonie na plecach, lekko mnie tam głaszcząc. 

- Mam nadzieję, że choć trochę mnie polubią - myślę przez chwilę. Camila wybucha śmiechem, trącając mnie łokciem w żebra.

- Typowe dylematy przed poznaniem rodziców, co? - parska, nabijając się ze mnie. Mrużę oczy, posyłając jej groźne spojrzenie. 

- Masz szczęście, że jesteś w ciąży, bo właśnie leżałabyś przełożona przez kolano - mówię całkowicie poważnie, a brunetka patrzy na mnie zaskoczona i zarumieniona.

- Nie zrobiłabyś tego przy Taylor - szepcze niepewnie, bawiąc się dolną wargą. 

- Wątpisz we mnie, kochanie? - uśmiecham się łobuzersko, chichocząc pod nosem. Dostaję od niej kuksańca w bok, na co wybucham większym śmiechem.

- Jesteś okropna - przeciąga samogłoski. - Po co ja w ogóle za ciebie wyszłam?

- Bo mnie kochasz - mówię poważnie, obejmując ją w talii i przytulam do siebie.

- Kocham najmocniej na świecie - mruczy i całuje delikatnie moją szczękę, zbliżając się do ust. Pozostawia tam nieco dłuższy i czuły pocałunek, przejeżdżając palcami po moim karku.

- Nie mogłam wyobrazić sobie lepszych świąt.

***

Po wielu trudach dotarliśmy do końca tego opowiadania. Chciałabym podziękować wszystkim, którzy wytrzymali ze mną i wspierali mnie w robieniu tego, co kocham. Chcę podziękować za wszystkie wyświetlenia, gwiazdki i komentarze, które były bardzo motywujące do dalszego działania, a także chciałabym zaprosić do czytania innych moich ff. Już z tego miejsca mogę zapowiedzieć, że wkrótce na moim profilu pojawi się nowe opowiadanie o Camren.

Więc w krótkim podsumowaniu, możecie mnie znaleźć na:

- http://pl.camren.wikia.com/wiki/CamRen_Wiki

- https://sweek.com/pl/profile/812944/74088

- https://ask.fm/MissJauregui16

- https://www.instagram.com/missjauregui16/

- Snap: baczesianzr16

Opowieść wigilijna || Camren FF || ✅ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz