▶️3

1.3K 97 51
                                    

🌧️🌧️🌧️

Kapşonlu:Karşındaki çocuğun seni tavlamak için kırk takla attığını görmeyerek ona nasıl masum masum gülümseyebiliyorsun Haru?

Haru'm:Bizim okulda olduğunu tahmin etmiştim.

Kapşonlu:YAZDIKLARIMA CEVABIN BU MU CİDDEN?!

Haru'm:Evet?

Haru'm:Tanımadığım bir insanın saçma yorumlarını umursayacak değilim.

Kapşonlu:Tanıyorsan?Değişen ne olacaktı ki? O zaman beni dikkate alacak mıydın?

Haru'm:Tanımadığıma eminim.

Kapşonlu:TanıyorSAN dedim Haru?

Haru'm:Belki. Kim olduğuna bağlı. Tabi yakın olmadığımıza emin olduğum için yine de bu ihtimal çok düşük.

Kapşonlu:Seni bu kadar iyi tanımasaydım bu ihtimalin varlığı bile beni mutlu ederdi.🤔

Haru'm:Beni tanımak? 😂

Haru'm:Sana yakın olmadığımıza emin olduğumu yazmıştım. Gözünden kaçtı sanırım?

Kapşonlu:Hımm.

Kapşonlu:Kim olduğumu bilmeyen birine göre fazla kendine güveniyorsun.

Kapşonlu:Yine de...

Kapşonlu:Bu konuyu daha fazla açmana izin vermeyeceğim.

Kapşonlu:Dediğim gibi seni tanıyorum. Bu yüzden  beni konuşturmaya çalışma😂Özellikle telefona bakarak bana küfrederken.

Haru'm:Biliyor musun?

Haru'm:Haklısın.

Haru'm:Madem öyle. Kendim gibi olacağım. Hani beni tanıyorsun ya?

Kapşonlu:Biliyorum sinirden ama. Dudaklarını ısırarak parmakların klavye de hızla gezerken ne kadar güzel olduğunun farkında mısın?

Haru'm:Git kendini becer kapşonlu ben de o lanet kapşonunu yakmaya gidiyorum.

🌤️🌤️🌤️




Kapşonlu¹•JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin